Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hardik Mahajan Hardik

Tragedy Inspirational

4  

Hardik Mahajan Hardik

Tragedy Inspirational

गलतफहमियां

गलतफहमियां

1 min
364


गलतफहमियां बढ़ रही है

 नजदीकियां मिट रही है 

अपनापन घट रहा है 


जीवन में धीरे-धीरे

ऐसे ही बढ़ती रही 

गलतफहमियां तो नहीं 

बचेगा कुछ भी सुनने 

न सुनाने का उधर हटानी है 


गलतफहमियां नजदीकियां 

बढ़ानी होगी धीरे-धीरे 

कुछ कहने और कुछ सुनने 

की आदत करनी होगी धीरे-धीरे।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy