Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

डॉ मंजु गुप्ता

Abstract

4  

डॉ मंजु गुप्ता

Abstract

एहसास

एहसास

1 min
288


साथ सजना का मिला जब , प्रेम मन में है खिले।

गीत अधरों  पे सजे अब , तार सुर के हैं मिले।

रंग सारे जिंदगी के , चमन को महका रहे ।

फूल गेंदा , कुमुद , टेसू , फाग बन दहका रहे ।

साम गीतों की तरह तुम , धड़कनों के हो गए

शंख ध्वनियों की तरह प्रिय ,गगन के गुंजन होगए।

राग से अनुराग की नव , साधना होने लगी ।

कृष्ण - राधा - सी उमंगें  , साधिका होने लगी


Rate this content
Log in