Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

MS Mughal

Romance

4  

MS Mughal

Romance

चश्म ए मय खाना उनका

चश्म ए मय खाना उनका

1 min
309


खुमार ए इश्क़ से लबरेज़ चश्म ए मय खाना उनका

रहे आबाद ता कयामत, नर्गिस ए मय खाना उनका


कुछ तो बात है अजब हुस्न मैं तेवर दिखाना उनका 

बे पर्दा आए नज़र यूं अंदाज़ ए बे हिजबाना उनका 


हुस्न ए माह से दमकता यूं सनम खाना उनका 

निगाह ए शमशीर से है आबाद कत्ल खाना उनका 


दर ब दर आए नज़र वो रू ए बे हिजबाना उनका

दर ब दर आए नज़र सरापा ए हूर नज़र आना उनका 


सुना रहा शौक़ से 'हसन' दिलकश अफसाना उनका 

है शमअ ए बज़्म उनकी मैं शमअ ए परवाना उनका।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance