Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

MS Mughal

Abstract Romance

4  

MS Mughal

Abstract Romance

मैंने कहा

मैंने कहा

1 min
318



मैंने कहा कि, तुम  रफ़ीक़  ए  ज़िंदगी हाँ हाँ हुए

कहने लगे कि, तुम शफ़ीक़ ए ज़िंदगी हाँ हाँ हुए


मैंने कहा कि तुम जुनून ए इश्क़ हो दिलबर ख़ूबी

कहने लगे कि तुम रक़ीक़ ए ज़िंदगी  हाँ हाँ  हुए


मैंने कहा कि तुम , सरापा ए अक़ीक़ ए रौशनी

कहने लगे कि तुम अक़ीक़ ए ज़िंदगी हाँ हाँ हुए


मैंने कहा कि तुम, बड़े शौक़ ए नज़र में हो 'हसन' 

कहने लगा दिल कि ख़लीक़ ए ज़िंदगी हाँ हाँ हुए 


रफ़ीक़ ए ज़िंदगी ( ज़िंदगी के दोस्त ) 

शफ़ीक़ ए ज़िंदगी ( प्यारी ज़िंदगी ) 

दिलबर ख़ूबी ( खूबसूरत दिल का टुकड़ा ) 

रक़ीक़ ए ज़िंदगी ( ज़िंदगी जीने का तरीक़ा ) 

सरापा ए अक़ीक़ ए रौशनी ( सर से लेकर पांव तक खूबसूरत और कीमती ) 

अक़ीक़ ए ज़िंदगी ( कीमती ज़िंदगी ) 

ख़लीक़ ए ज़िंदगी ( ज़िंदगी में मिलनसार ) 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract