Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

MS Mughal

Romance

3  

MS Mughal

Romance

चले आते है

चले आते है

1 min
132


क़दम ब क़दम रख, वो ख़ूब खिरामी चले आते है 

अज़ीज़ जान ए मन, अज़ीज़ गिरामी चले आते है 


ख़ूब खिरामि ( सुंदर चाल )

अज़ीज़ गिरामी ( प्रिय आदरणीय )


निगह ए नाज़ ओ अदा, तर्ज़ ए दिलबरी को वोह

हम सफ़र ओ हम जुबां, हम कलामी चले आते है 


यक ब यक बरौशन है जिससे, ये चराग ए बे रौशन

रौशन ए चराग को वो, माह किनआनी चले आते है 


माह किनानी ( किनआन मिश्र का एक शहर है जिसे चांद का शहर भी कहा जाता है ) 


मय कशी ओ दिल कशी संभाली नहीं जाती 'हसन'

केह पिलाने को वोह कुहन इंतिज़ामी चले आते है 



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance