Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

दिनेश कुशभुवनपुरी

Inspirational

4.3  

दिनेश कुशभुवनपुरी

Inspirational

बैठ जाना नहीं जिंदगी हार कर

बैठ जाना नहीं जिंदगी हार कर

1 min
425



बैठ जाना नहीं जिंदगी हार कर।

सांस जब तक चले काम से प्यार कर॥


आशिकी के लिए तू तबाही न ला।

जिंदगी को बे मतलब न बेजार कर॥


हो बशर साथ में तो भली जिंदगी।

छोड़ साथी गया तो न तकरार कर॥


ख्वाब पाला अगर जिंदगी में कोई।

बेहिचक पा सके हर हदें पार कर॥


बीत जो पल गया भूल जा अब उसे।

याद कर आँसुओं की न बौछार कर॥



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational