Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ashu Kapoor

Romance

4  

Ashu Kapoor

Romance

,आ,चल! फिर से मिल जाते हैं

,आ,चल! फिर से मिल जाते हैं

1 min
285


    जिंदगी की हसीन राहों पर

    चलते चलते--

    आ जाते हैं--

    कुछ मोड़,

    खूबसूरत, दिलनशी

    दिलकश---मोड़---


    कुछ तल्ख--

    कुछ अनजान,

    कुछ जाने- पहचाने,

    इन दिल फरेब मोड़ो

    से आते-जाते

    मिल गए तुम--


    जाने- अनजाने,

    इस खूबसूरत राह

    में चले थे--

    साथ मिलकर,

    प्यार था, जज्बात थे,

    हम तुम दोनों

     साथ थे !


     फिर कुछ

       यूं

       बद गुमान हुए,

       कि, मोड़ मुड़ गए---

       अलग-अल !ग

       आओ !

       अब,सब तल्खियां

       मिटा लेते हैं,

       चलो ना !

    

   उसी प्यार के पथ पर

       वापस मिल जाते हैं

       उसी मोड़ पर---

       जहां हुए थे जुदा,

       आ चल !

       फिर से मिल जाते हैं !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance