Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Miloni Hingu

Inspirational

1.6  

Miloni Hingu

Inspirational

લાગણીઓની વહારે

લાગણીઓની વહારે

1 min
457


પાંપણ ભીંજાયી લાગણીઓની વહારે; 

દોસ્ત, તારા કાજે માયાજાળમાં બંધાયી.


કાયાકલ્પ કરતા શાશ્વતના ધ્વારે; 

વિરહના વિનાયક વંટોળમાં વીંંટોળાયી.


મૃગજળમાંથી તારવવા આવ 'મિલિ સહારે'; 

મુજ હૈયા ડોર તારી મૈત્રીપતંગને સોંપાયી.


પાંપણ ભીંજાયી લાગણીઓની વહારે; 

દોસ્ત, તારા કાજે માયાજાળમાં બંધાયી.


Rate this content
Log in

Similar gujarati poem from Inspirational