Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

jayanth kaweeshwar

Drama

5.0  

jayanth kaweeshwar

Drama

భక్తి గీతం కవిత

భక్తి గీతం కవిత

1 min
560



సత్య దేవ మనిషం కౌస్తుభం శ ర ణం కమలేశం

శ్రీనిధి కిరణం వక్షస్థలం అభయం ప్రదాతం శ్రీ రామేశం

చరితం జగద్విదితం నీదు కరుణా సముద్రం

|| సత్య దేవ మనిషం ||


చరణం 1: జీవన గమన సౌలభ్యం - పూజా కీర్తన శ్రవణ ఉత్తీర్ణం

విధివిధాన శ్రద్ధాగమనం - సిరి సౌఖ్య శుభ ప్రదానం

రమా సహిత దిక్పాలన పూజనం - గ్రహారాశి ఆహ్వానం

సర్వవిధ సకల దేవతా స్మరణం - వ్రత కథా శ్రవణం

|| సత్య దేవ మనిషం ||


చరణం 2: సాకార , నిరాకార సత్యపాలనం - అవతార శిష్ట జన రక్షణం

పుణ్య ,తిథి సంకల్పం - పంచామృత శిరా నివేదనం

సకల జన సంక్షేమ యోగం - జీవన్ముక్తి కాసారం

అంత్యే సత్య లోక పయనం - సర్వ జన శ్రేయస్కరం

|| సత్య దేవ మనిషం ||




Rate this content
Log in