Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SARATA KUMAR DAS

Comedy

1.3  

SARATA KUMAR DAS

Comedy

ଅକଲ ମକଲ ଟକଲ ଟିଆଁ

ଅକଲ ମକଲ ଟକଲ ଟିଆଁ

1 min
363



ଅକଲ ମକଲ ଟକଲ ଟିଆଁ

           ହନୁ ମାଙ୍କଡ ମାରଇ ଡିଆଁ ।


ଖେଏଁ ଖେଏଁ ହୁଏ ମଥାନେ ବସି

           କାଙ୍କଡ ଖାଏ ସେ ବାଡିରେ ପଶି ।


ଆଖିରେ ପିନ୍ଧି ସେ କଳା ତଷମା

           ଲୋକଙ୍କୁ ଦେଖାଏ କେତେ ଚକମା ।


ହାତେ ଧରିଥାଏ କଦଳୀ ଫେଣା

            କରେନା କେବେ ସେ ମନଟି ଊଣା ।


ଏ ଡାଳୁ ସେ ଡାଳ ମାରଇ ଡିଆଁ 

            ଡର ଭୟ ନାହିଁ ଅବା ଛାନିଆଁ ।


କେତେ ଚାଳଘର ନିତି ଭାଙ୍ଗଇ

            ପିଲାଙ୍କୁ ଦେଖିଲେ ମୁହଁ ମୋଡଇ ।


ବାଙ୍କ ଅଜା ଯେବେ ଦେଖାନ୍ତି ବାଡି 

            ରାଗେ ତମତମ ଆସଇ ମାଡି ।


ନେଇଯାଏ କେବେ ତାଙ୍କର ଟୋପି

            ନିଜ ମୁଣ୍ଡେ ଦିଏ ଯତନେ ଥାପି ।


ଦେଖାଏ ଠାଣି ସେ କଥା ମଧୁର

            କଳାମୁହଁ ତା'ର ଭାରି ସୁନ୍ଦର ।


ସଞ୍ଜ ଗଡିଗଲେ ଘରକୁ ଯାଏ

           ମାଆ ତା'ର ବାଟ ଚାହିଁକି ଥାଏ ।


କେତେ ମକଦ୍ଦମା ତା' ନାମେ ହୁଏ

           କେତେ ଗାଳି ମାଡ ନିତି ସେ ଖାଏ ।


ମାଆ ତା'ର ଯେତେ କରନ୍ତି ମନା

           କେଉଁ କଥାରେ ତା' ଯାଏ ଆସେନା ।


ଦୁଷ୍ଟାମି ତାଆର ବଢଇ ସିନା

         ଭାବନ୍ତି ମା' କେବେ ହୋଇବ ସୁନା ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy