Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ramachandra Bhutia

Inspirational Others

4  

Ramachandra Bhutia

Inspirational Others

ହେ ନାରୀ !

ହେ ନାରୀ !

1 min
308


ହେ ନାରୀ!! 

ତୁ ବିଶ୍ୱବନ୍ଦିତା, ଚିର ନମସ୍ୟା

ଆଦିଶକ୍ତି ତୁହି ଶକ୍ତିସ୍ୱରୂପା ।


ମା ରୂପେ ଦେଉ ସନ୍ତାନ ଜନ୍ମ

ମା ଡାକ ଆହା କି ଅନୁପମ

ବକ୍ଷ ଚିରି ଖାଏ ଶିଶୁ ଅମୃତ

ଅଳି ଅରଦଳି ସବୁ ସହୁ ତ ।


ମା ର ମହିମା ଅନେକ ଅଟେ

ତା କୀର୍ତ୍ତି ଗରିମା ସଂସାର ରଟେ

ମା ହିଁ ଏ ସାରା ଜଗତେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ

ତା ଗର୍ଭ ରୁ ଏହି ସୃଷ୍ଟି ଯେ ସୃଷ୍ଟ ।


ସ୍ନେହ ଦେଉ ତୁହି ସାଜି ଭଉଣୀ

ତୋ ମମତା ପାଖେ ସବୁ ତ ୠଣୀ

କରୁ କେତେ ବ୍ରତ ରହୁ ଉପାସି

ଭାଇ ର ମଙ୍ଗଳ ଶୁଭ ମନାସି ।


ପ୍ରେମ ଦେଉ ପୁଣି ପତ୍ନୀ ରୂପରେ

ଦୁଃଖ ବିପଦ ରେ ରହୁ ସାଥିରେ

ରଖିବାକୁ ନିଜ ପତି ର ଟାଣ

ବାଜି ତୁ ଲଗାଉ ନିଜର ପ୍ରାଣ ।


ଦୁହିତା ରୂପରେ ନେଲେ ତୁ ଜନ୍ମ

ପୁଲକିତ ହୁଏ ମାତାପିତାଙ୍କ ମନ

ସଭିଏଁ କୁହନ୍ତି ତୁ କନ୍ୟାରତ୍ନ

କରୁଥାନ୍ତି ତୋର ଆଦର ଯତ୍ନ ।


ହେ ନାରୀ!!!

ତୁହି ଦୁର୍ଗା ସୀତା ତୁହି ସାବିତ୍ରୀ

ସର୍ବସଂହା ରୂପି ମାତା ଧରିତ୍ରୀ

ମହିଷାମର୍ଦ୍ଦିନୀ ତୁ ଦଶଭୁଜା

ଯୁଗେଯୁଗେ ନାରୀ ତୋହରି ପୂଜା ।


ମହାଦେବ ଙ୍କ ର ତୁ ଅଟୁ ଶକ୍ତି

ବିଷ୍ଣୁ ତୋ ପାଇଁ କମଳାପତି

ତୁ କାଳୀ କରାଳୀ ତୁ କାତ୍ୟାୟନୀ

ଆଦିଶକ୍ତି ତୁହି ବିଶ୍ଵ ଜନନୀ ।


ହେ ନାରୀ!!!

ପସୋରିଲୁ କି ତୁ ଶକ୍ତି ତୋହର

ଅବଳା କହେ ଏ !! ଛାର ନର

ଦୁର୍ବଳା ତୁ ହେଲୁ କହ କିମ୍ପାଇ

କେଉଁ ଶସ୍ତ୍ର ତୋର ହାତରେ ନାହିଁ ।


କାହିଁକି କହ ତୁ ଝରାଉ ଲୁହ

ବୁଝୁଛି କିଏ ତୋ ମନର କୋହ

ମାତ୍ର ଚାହୁଁ ଯଦି ନିଜ ସମ୍ମାନ

ଦୁର୍ଗା ରୂପେ ତୁ ନେ ଜନମ ।।


Rate this content
Log in