Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sachidananda Kar

Classics Children

4  

Sachidananda Kar

Classics Children

ଯାଆ ଉଡିଯାଆ

ଯାଆ ଉଡିଯାଆ

1 min
357


             

           ଯାଆ ଉଡିଯାଆ ଟିକି ଚଢେଇ ତୁ

                     ସଂଜକୁ ଆସିବୁ ଫେରି

           ଚାହିଁ ବସିଥିବି ବାଟ ମୁଁ ତୋହରି

                     କରିବୁନି ଜମା ଡେରି ।


           ଦୁନିଆ ଭିତରେ ମୋର ନାହିଁ ବୋଲି

                   ତୋତେ ମୁଁ କରିଛି ଭାଇ

           ସୁଖଦୁଃଖ ନିତି ହେଉଛି ତୋ ସାଥେ

                  ପାଖେ ପାଖେ ତୋର ଥାଇ ।


           ଆଜି ତୋ ଆଖିରେ ଛୋଟ ସିନା ମୁହିଁ

                    ବଡ ହୋଇଯିବି କାଲି

           ଜରିକାମକରା ଓଢଣୀ ପକେଇ

                     ଶାଶୂଘର ଯିବି ଚାଲି ।


           ଓଷା, ବରତରେ ନଡିଆ, ଉଖୁଡା

                   ନେଇ ଆସିବୁ ତୁ ଘରେ

           ଆଉ ଯାହା ଯାହା ବାକି ଥିବ ସବୁ

                    ଆଣିଦେବୁ ପୁଣି ପରେ ।


           ଭାଇ ହୋଇ ମୋର ଆସିବୁ ଯେବେ ତୁ

                    ଖୁସିରେ ନାଚିବି ମୁହିଁ

           ପଡୋଶୀ ଜାଣିବେ ଜଗତ ଜାଣିବ

                   ଭାଇ ମୋ ଆସିଛୁ ତୁହି ।


           ମୋ ଶାଶୂ, ଶଶୁର ମୋ ନଣନ୍ଦ, ଯାଆ

                 ଖୁଣ୍ଟା ଦେବେ ନାହିଁ ମୋତେ

           ଭଲରେ ରଖିବେ ମୋ ମନ ବୁଝିବେ

                   ସତ କହୁଛି ମୁଁ ତୋତେ ।


           ଗହ୍ମା ପୁନେଇଁରେ ତୋହରି ହାତରେ

                   ରାକ୍ଷୀ ବାନ୍ଧିଦେବି ଆଣି

           ସେନେହ,ଶରଧା ଯାଚି ଦେବୁ ତୁହି

                 ମୋତେ ମୋର ଲୋଡା ଜାଣି ।


           ମୋତି, ମାଣିକକୁ କିଏ ସେ ପଚାରେ

                   ଭାଇଟିଏ ଯେବେ ନାହିଁ

           ଡେରି କରିବୁନି ସଅଳ ଫେରିବୁ

                   ବାଟ ତୋର ଥିବି ଚାହିଁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics