Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ପ୍ରିୟଦର୍ଶିନୀ ମହାନ୍ତି

Action

3  

ପ୍ରିୟଦର୍ଶିନୀ ମହାନ୍ତି

Action

ଉଦ୍ଧତ ଝିଅ

ଉଦ୍ଧତ ଝିଅ

1 min
251



ଏବେ ତୁମେ କହିବ

କେଡେ ଉଦ୍ଧତ ଝିଅଟା ସତେ!

ନା ଶାଳୀନତା

ନା ସହନଶୀଳତା ଜଣା ଅଛି,

ଜବାବ ଉପରେ ସୁଆଲ

ଉତ୍ତରର ପ୍ରତିଉତ୍ତର ଦେବାରେ 

କୁଣ୍ଠାବୋଧ କରୁନାହିଁ,


ତେବେ କହି ରଖୁଛି

ଶୁଣିନିଅ

ହଁ ମୁଁ ଝିଅ

କୋଉଠି ଉଦ୍ଧତ

କୋଉଠି ଉଦାରତା

ହେବାକୁ ପଡିବ

ସେଇଟା ତ ବିପରୀତ ଲୋକର

ଆଚରଣ ଆଉ ଉଚ୍ଚାରଣ 

ଉପରେ ନିର୍ଭର କରେ।


ବେଶ! ତୁମେ ହୋଇପାର

ବରିଷ୍ଠ, ବିଶିଷ୍ଟ ସର୍ବଶ୍ରେଷ୍ଠ

କିନ୍ତୁ କନିଷ୍ଠଙ୍କର ଯେ 

ମୁହଁରେ ଲଗାମ ଦେବ

ପକ୍ଷ ରଖିଲେ 

ପକ୍ଷ କାଟିବ

ଏ କେତେ ଦୂର ଯୁକ୍ତି ଯୁକ୍ତ

ଏବେ ମୁଁ କହିବି

ଶୁଣିବାର ସତ ସାହାସ ନଥାଇ

କହିବାର ଦୁଃସାହସ କେତେ ଦୂର ପକ୍ଷଭୁକ୍ତ ।


ଯଦି ସତ ପାଇଁ ଦୁଇ ପଦ

ନିଜ ସ୍ୱାଭିମାନ,ଅସୁଲ ପାଇଁ କେଇ ପଦ

କହିବାକୁ ଯାଇ

ସମ୍ପର୍କର ହୋମ ନିଆଁରେ 

ପୂର୍ଣାହୁତି ଦେବାକୁ ପଡେ

ତେବେ ମଧ୍ୟ ଅବଶୋଷ ନାହିଁ,

ହଁ,ଏବେ ତୁମେ କହିବ

କେଡେ ଉଦ୍ଧତ ଝିଅଟା ସତେ


ଏତେ ସବୁ ପରେ ବି

ମୋ ହକ୍ ର ମଣିଷ ମାନଙ୍କ ପାଖରେ

ମୁଁ ସର୍ବଦା ନତମସ୍ତକ,


Rate this content
Log in