Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

CHARUBALA PADHI

Classics Inspirational Others

4.5  

CHARUBALA PADHI

Classics Inspirational Others

ତୁମେ

ତୁମେ

1 min
513


ତୁମେ ପଢ଼ ବୋଲି ତ ମୁଁ ଲେଖେ

ତୁମେ ଶୁଣ ବୋଲି ତ 

ମୁଁ ଅନର୍ଗଳ ଗପି ଚାଲେ

ନ ହେଲେ ଏ ଅଭାବୀ ଦୁନିଆରେ

କିଏ ବା କା’ କଥା ବୁଝେ ।


ହେଲେ ମୁଁ ଜାଣେ

ତୁମେ ମୋତେ ଠିକ୍ ବୁଝିପାର

କିନ୍ତୁ ନ ବୁଝିବାର ବି 

ମିଛ ଅଭିନୟଟେ କର

ଖାସ୍ ସେଇ ଅବୁଝାପଣ ପାଇଁ ହିଁ

ମୁଁ ହାତରେ କଲମ ଧରେ ।


କିନ୍ତୁ କାହାପାଇଁ ଲେଖେ ମୁଁ କବିତା

କିଏ ଅବା ପଢ଼େ ମୋ କବିତା,

ଯଦି କେହି କେବେ ପଚାରେ ।


ମୁଁ କୁହେ

ସେ କେବଳ ତୁମେ

ମୋ ଶବ୍ଦର ଗଭୀରତା ହେଉ 

କି ଓଠର ନୀରବତା

ଯିଏ ସବୁ ବୁଝିପାରେ ସହଜରେ,

ଆଉ ଯାହାପାଇଁ ମୁଁ କବିତା ଲେଖିପାରେ

ଆଉ ଯାହାପାଇଁ ମୁଁ କବିତା ଲେଖିପାରେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics