Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

CHARUBALA PADHI

Inspirational Children

4.0  

CHARUBALA PADHI

Inspirational Children

ବାପା

ବାପା

1 min
180


ମୁଁ ଧୂଳି ସେ ମୋ ଧରା

ମୁଁ ଛାଇ ସେ ଖରା ।


ମୁଁ ପଥିକ ସେ ମୋ ରାସ୍ତା

ମୁଁ ପକ୍ଷୀ ସେ ମୋ ବସା ।


ମୁଁ ଅକ୍ଷର ସେ ମୋ ଭାଷା।

ମୁଁ ଆଖି ସେ ମୋ ଦିଶା ।


ମୁଁ ଚିଠି ସେ ମୋ ପରିଚୟ

ମୁଁ ତୃଷ୍ଣା ସେ ମୋ ଜଳାଶୟ।


ସେ ବାପା ମୁଁ ତାଙ୍କ ଝିଅ

ହେଲେ ତାଙ୍କ ଅବୁଝା ବେଳେ

ମୁଁ ମାଆ ସେ ମୋ ପୁଅ।



Rate this content
Log in