Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Romance

3  

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Romance

ତୁମେ ଯେବେ ଆସ --

ତୁମେ ଯେବେ ଆସ --

1 min
161



ତୁମେ ଯେବେ ଆସ

ନିରୋଳା ରାତିରେ।

ପାଦ ଚିପି ଚିପି 

ଏକା ନିଃସଙ୍ଗରେ।।

ପାଦର ପାଉଁଜି

ରୁଣୁ ଝୁଣୁ ସୁରେ ।

ନିଦ ଭାଙ୍ଗି ଯାଏ

ସପନ ଶେଜରେ।। 

ଲାଜେଇ ଲାଜେଇ

ଲୁଚି ଯାଅ କାହିଁ ।

ଖୋଜେ ମୁଁ ତୁମକୁ

ହତାଶ ମନରେ ।। 

କିଏ ତୁମେ କୁହ ଥରେ?(0)


ଅତୀତକୁ ତୁମ ଛାତିରେ ସାଇତି ।

ଓଠେ ଲେଖି ଯେତେ ପ୍ରଣୟର ଗୀତି।।

ଆଗାମୀ ଯୁଗର ସ୍ୱପ୍ନ ଭରା ମନେ ।

ଆସୁଛ କି ସବୁ କହିବ ଗୋପନେ ।।

ନୟନରେ ମାଖି କାଉଁରୀ କଜଳ ।

ଚାଲିରେ ଫୁଟଇ ଫୁଲ ଶତଦଳ।।

ତୁମ ରୂପ ମନ ଚୋରୀ କରେ...

କିଏ ତୁମେ କୁହ ଥରେ ?(୧)


ତୁମେ ହେଇ ପାର ସ୍ୱପ୍ନ ଏ ମନର ।

ନାୟିକା ବି ତୁମେ ଶାୟିକା ହୃଦର।।

ହେଇପାର ମୋର ମନର ଗୋଲାପ।

ନିରୋଳା ରାତିର ପ୍ରୀତିର ଆଳାପ।।

ଜୋଛନାକୁ ମାଖି ଦେହରେ ତୁମରି ।

ତାରା ଫୁଲେ ସଜା ତୁମରି କବରୀ ।। 

ମିଠା ହସ ଓଠେ ତୁମ ଧାରେ...

କିଏ ତୁମେ କୁହ ଥରେ ?(୨)



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance