Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jagannath Barik

Romance

4.4  

Jagannath Barik

Romance

ତୁମେ ମୋ ସପନ ବଣିକ

ତୁମେ ମୋ ସପନ ବଣିକ

1 min
554


ତୁମେ ମୋର ପ୍ରିୟ ସପନ ବଣିକ

   ରସିକ ନାଗର ବର

ତୁମକୁ ନେଇ ମୁଁ ଅସରନ୍ତି ସ୍ୱପ୍ନ

   ଦେଖୁଅଛି ନିରନ୍ତର |


ତୁମ ଗୋରା ତନୁ ଦେଖିଲେ ଅତନୁ

    ଛାଡ଼ିଦେବ ଫୁଲଧନୁ

ତମେ ମୋ ଜୀବନ ତୁମେ ମୋର ଧନ

    ତୁମେ ମୋର ଅର୍ଦ୍ଧ ତନୁ |


ତୁମ ଇଶାରାରେ ସୀମା ସରହଦ 

    ଡେଇଁ ପାରୁନାହିଁ ଯାଇ 

ସଦା ରହିଅଛି ହୃଦୟେ ତୁମର

    କଇଁ ଯଥା ଚାନ୍ଦେ ଚାହିଁ |


ସମାଜ ସମୟ ସ୍ୱୀକୃତିକୁ ଲୟ

     କରି ରହିଅଛି ମୁହିଁ

ସମ୍ମାନ ଦେଉଛି ସଂସ୍କାର ସଂସ୍କୃତି

    ବଂଶ ବୁନିୟାଦିକୁହିଁ |


ମିଳିବ ସୁଯୋଗ ସ୍ୱପ୍ନ ସତ୍ୟ ହେବ

    ଆଶା ହେବ ଫଳବତୀ

ତୋଳିବ ମୋପାଇଁ ପ୍ରେମର କୁଟୀର

    ସ୍ୱପ୍ନର ଅମରାବତୀ |


ଖୋଲା ଝରକାରେ ଜହ୍ନ ଆଲୁଅରେ

    ତୁମରି କୋଳରେ ବସି

ଗାଉଥିବି ଗୀତ ପ୍ରେମର ସଂଗୀତ

    ଭାବ ରସେ ରସି ରସି |


ବରଷାର ଛିଟା ଛୁଇଁଯାଉଥିବ

    ଗାଲରେ ମୁହଁରେ ଯେବେ

ବିଜୁଳିକୁ ଦେଖି କବିତା ଲେଖିବି

    ଭାବନାରେ ବୁଡ଼ି ତେବେ |


ସୁନେଲି କିରଣ ବୁଣି ପଡୁଥିବ

   ଯେବେ ତୁମ ଅଗଣାରେ

ମୋ ହାତ ମୁରୁଜ ପକା ଛବିପୁଞ୍ଜ

    ହସୁଥିବ ଚଉରାରେ |


ତୁମରି ମଙ୍ଗଳ ପାଇଁ ସଞ୍ଜବତୀ

    ଜାଳି କରୁଥିବି ସ୍ତୁତି

ଭାଗବତ ନିତି ଅଧ୍ୟାୟେ ପଢ଼ିବି

    ହେବ ତୁମ ମନ ତୃପ୍ତି |


ଫୁଲ ଶେଜପର ହେବ ଅଭିସାର

    ରମଣେ ପାହିବ ରାତି

ଅଳସ ଭାଙ୍ଗିବି ପୁଣି ଜଗାଇବି

    ଛାତିରେ ମିଶାଇ ଛାତି |



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance