Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Action Classics Inspirational

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Action Classics Inspirational

ତୁମେ ଦୁଇ ଗୋଟି ହୀରା

ତୁମେ ଦୁଇ ଗୋଟି ହୀରା

1 min
257



କୃଷ୍ଣ ,ବଳରାମ ଅଝଟ ହୁଅନା

ଶୁଣାଉଛି ଏକ କଥା ,

ସେ କଥା ଶୁଣିଲେ ଦୂର ହୋଇଯିବ

ତୁମ ମନ ଆବିଳତା ।


ତ୍ରେତୟା ଯୁଗରେ ଦଶରଥଙ୍କର

ଚାରିଗୋଟି ପୁଅ ଥିଲେ ,

ରାମ,ଲକ୍ଷ୍ମଣ ଯେ ଭରତ, ଶତ୍ରୁଘ୍ନ

ଅତି ସୁକୁମାର ପିଲେ ।


ଭାଇ ଭାଇ ମଧ୍ୟେ ଥିଲା ସ୍ନେହ,ପ୍ରେମ

ପିତୃ ମାତୃ ଭକ୍ତି ଭାବ ,

ଜଣଙ୍କ ପାଇଁକି ଆଉ ଜଣେ ଭାଇ

ରାଜ୍ୟ କରୁଥିଲେ ତ୍ୟାଗ ।


ସତ୍ୟ ରକ୍ଷା ଆଉ ଧର୍ମ ରକ୍ଷା ଲାଗି

ଭୋଗିଥିଲେ ବହୁ କ୍ଳେଶ ,

ଯୁଗ ଯୁଗ ପାଇଁ ତାଙ୍କ ଭ୍ରାତୃପ୍ରେମ

ଅଛି ହୋଇ ଆଦରଶ ।


ଲବଣୀ ଟିକିଏ ଖାଇବାକୁ ଏଠି

ଗୋଳ କରୁଅଛ ଦୁହେଁ ,

ଦହି ହାଣ୍ଡି ଭାଙ୍ଗି ଫୋପଡ଼ାଇ ଦେଲ

ଇଏ ଜମା ଭଲ ନୁହେଁ ।


ପିତା ମାତାଙ୍କର ନୟନ ସଙ୍ଖାଳି

ତୁମେ ଦୁଇ ଗୋଟି ହୀରା ,

ଆମ ଆଶା ଆଉ ଭରସା ଯେତେକ

ମିଶିକି କରିବ ପୂରା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action