Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

4  

Binodini Dash

Inspirational

ତୁମେ ଆଉ ମୁଁ

ତୁମେ ଆଉ ମୁଁ

1 min
256



ତୁମେ ଯୁଗସ୍ରଷ୍ଟା ମୁଁ ତୁମ ସୃଷ୍ଟିର

ଅତି କ୍ଷୁଦ୍ର ଧୂଳିକଣା

ତୁମେ ନିରାକାର ଅବ୍ୟକ୍ତ ଅଚିନ୍ତ୍ୟ

ମୁଁ ଏକ ଦେହୀରେ ଗଣା ।


ତୁମେ ପରମାତ୍ମା ମୁଁ ଏକ ଆତ୍ମା

ଏକ ସ୍ଥୂଳ ଦେହେ ବାସ

ଦୁହେଁ ପରା ସାଥୀ ଅନାଦି କାଳରୁ

ନିର୍ବାଣରେ ହେବ ଶେଷ ।


ଲୀନ ହୋଇ ଆତ୍ମା ତୁମ ସୂକ୍ଷ ଅଂଶେ

ପାର୍ଥିବ ଭୋଗରୁ ମୁକ୍ତ

ରହି ତୁମ ପାଶେ ଅତ୍ୟନ୍ତ ହରଷେ

ସଦା ପାନ ପ୍ରେମାମୃତ ।


ତୁମେ ନେଇଯିବ ମୋତେ ସେହି ପଥେ

ଜଳାଇ ହୃଦୟ ଦୀପ

ସେହି ଆଲୋକରେ ଖୋଜି ମୁଁ ତୁମକୁ

ସତେ କି ଦେଖିବି ରୂପ !


ଷଡ଼ ଐଶ୍ୱର୍ଯ୍ୟର ଅଧିକାରୀ ତୁମେ

ମୁଁ ତୁମ ଦାସାନୁଦାସ

ଏତିକି ମିନତି ଶ୍ରୀରଙ୍ଗାଚରଣେ

ଢାଳ ଟିକିଏ ଆଶିଷ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational