Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Abstract

4  

Bijay Prusty

Abstract

ତୁ କଳା ସାଆନ୍ତ

ତୁ କଳା ସାଆନ୍ତ

1 min
355


ପତିତ ଜନଙ୍କୁ ଉଦ୍ଧାରିବା ପାଇଁ

ନୀଳ କନ୍ଦରରେ କରିଛୁ ଘର

ଥରେହେଲେ କେବେ ଭାବିନୁ ତୁ ଜଗା

କିଏ ତୋ ଆପଣା କିଏସେ ପର I


ଦୁଃଖ ନେଇ ସୁଖ ବାଣ୍ଟୁଛୁ କାଳିଆ

ତୋ ବଡଦାଣ୍ଡରେ ଦେଉଛୁ ସ୍ଥାନ

ଭକତଙ୍କ ମନେ ଖୁସି ଭରିଯାଏ

ଦେଖିଦେଲେ ତୋର କଳା ବଦନ I


ଚକାଚକା ତୋର ନୟନରେ କେବେ

ପତା ପଡିବାର ଦେଖିନି କେହି

କି ଯାଦୁ ଭରିଛୁ ସେ ଚକାଆଖିରେ

ସଭିଙ୍କର ମନ ନେଉଛୁ ମୋହି I


ତୋ ବଡ ଦେଉଳେ ଫରଫର କରି

ପତିତ ପାବନ ବାନା ଉଡାଇ

ତୁ ସାରା ଜଗତ ଉଦ୍ଧାର କରତା

ସଭିଙ୍କୁ ସଧୀରେ ଦେଉଛୁ କହି I


ପତିତଙ୍କ ପାଇଁ ବାମନ ରୂପେ ତୁ 

ପ୍ରତିବର୍ଷ ବିଜେ ହେଉଛୁ ରଥେ

ଦରଶନ ଦେଇ ଭକତ ଜନଙ୍କୁ

ଟାଣି ନେଇଯାଉ ମୁକତି ପଥେ I


ଯୁଗ ଯୁଗଧରି ମଣିଷ ଜାତିର

ଆଶା ଭରସା ତୁ କଳା ସାଆନ୍ତ

ତୋତେ ଡାକି କେହି ନିରାଶ ହୋଇନି

ପ୍ରସାରି ଦେଇଛୁ ଅଭୟ ହସ୍ତ I


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract