Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Antaryami Sahu

Inspirational

3  

Antaryami Sahu

Inspirational

ତୋତେ ପୁତ୍ର ରୁପେ ପାଇ

ତୋତେ ପୁତ୍ର ରୁପେ ପାଇ

1 min
211



      


ତୋତେ ପୁତ୍ର ରୁପେ ପାଇ ଜୀବନ ଧନ୍ୟରେ, ରଘୁନନ୍ଦନ  ମୋନେତ୍ର ପିତୁଳି ମୋଗଳାର ମାଳୀ

ଏ ଦୁଃଖିନୀ କୋଳ କଲୁମଣ୍ଡନରେ, ରଘୁନନ୍ଦନ । 

ତୋତେ ପୁତ୍ରରୂପେ . . . .

କେତେ ଜନ୍ମପୁଣ୍ୟର ଫଳେ

   ପୁତ୍ର ରୁପେ ପାଇଲି କୋଳେ ।

ମାତୃତ୍ଵ ସୁଖ ମୋତେଦେଲୁ

   ବନ୍ଧ୍ୟାଦୋଷରୁ ମୁକ୍ତି କଲୁ ।

ତୋରୂପ ମାଧୁରୀ ମନ ନେଲାହରି

ବୈକୁଣ୍ଠ ବିହାରୀ ନେଲୁ ଜନମରେ, ରଘୁନନ୍ଦନ ।

ତୋତେ ପୁତ୍ରରୂପେ . . . .

ଆଜିକି ଆନନ୍ଦର ଦିନ

  କିଶୋଭା ଅବଧ ଭୁବନ ।

ରାଜ୍ୟ ସୁଖ ଶିରୀ ସମୃଦ୍ଧି

 ତୋପାଇଁରେ ଗୁଣନିଧି ॥

ଅଯୋଧ୍ୟାନଗରୀ ସ୍ଵର୍ଗୁବଳି କରି ।

ପ୍ରତିତ ହୁଅଇ ବୈକୁଣ୍ଠ ଧାମରେ,ରଘୁନନ୍ଦନ ।

ତୋତେ ପୁତ୍ରରୂପେ . . . .

ମୁଁ ଦୁଃଖିନି ସୁଖ ତୁମୋର 

    ତୁନେତ୍ର ମୁଁ କଜ୍କୁଳଗାର,

ତୁହି ମୋର ସରଗ ଚାନ୍ଦ

   ଧନମଣୀ ମୋ ଆଦିକନ୍ଦ

ଦରିଦ୍ରର ଧନ ମୋରଙ୍କ ରତନ ।

ଏ ଅଭାଗି କୋଳ କଲୁ ମଣ୍ଡନରେ, ରଘୁନନ୍ଦନ ।

ତୋତେ ପୁତ୍ରରୁପେ . . . .

ତୁହି ଅଟୁ ଦେହ ମୋହର

  ଛାଇ ଅଟେ ମୁହିଁ ତୋହର ,

ସଦାପାଶେ ପାଶେ ମୁଁଥିବି

  ଛାଇ ପରି ଲାଗି ରହିବି

ତୁହିମୋର ସୁଖ ତୁହି ମୋର ଦୁଃଖ ।

ମୋନେତ୍ର ପିତୁଳି ମୋଗଣ୍ଠିଧନରେ, ରଘୁନନ୍ଦନ ।

ତୋତେ ପୁତ୍ର ରୁପେ . . . .

ଶେଷ କାଳେ ହେବୁ ମୋଛାଇ

   ଲାଗି ରହିଥିବୁଟି ତୁହି,

ସଂସାର ସାଗରୁ ତାରିବୁ

   ମାୟାଜାଳ ଛିଣ୍ଡାଇ ଦେବୁ

ଏତିକି ଗୁହାରୀ ତୋପାଦେ ଧନରେ ।

ରଖିବୁ ମୋମାନ ମୋକଳାଜହ୍ନରେ, ରଘୁନନ୍ଦନ ।

ତୋତେ ପୁତ୍ର ରୁପେ . . . .I


                 



Rate this content
Log in