Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Antaryami Sahu

Inspirational

3.4  

Antaryami Sahu

Inspirational

ରୂପ ମାଧୁର୍ଯ୍ୟ

ରୂପ ମାଧୁର୍ଯ୍ୟ

1 min
230


ଦେଖି ତୋ କମନୀୟ ରୂପକାନ୍ତି 

ଜାଗଇ ସ୍ନେହ ମୋହ-ମାୟା ପ୍ରୀତି ॥


ସାଂସାରିକ ମୋହମାୟା ତୁଟଇ

ତୋର ଚରଣରେ ପ୍ରୀତି ବଢ଼ଇ ॥


କ୍ଷଣେ ନ ଦେଖିଲେ ତୋତେ ମୋହନ

ବାୟାଣୀ ପ୍ରାୟ ହୁଏ ତନୁ ମନ ॥


ରୁପ ମାଧୁର୍ଯ୍ୟକୁ ଥରେ ଚାହିଁଲେ 

ପ୍ରାଣ ସଞ୍ଚାର ହୁଅଇ ତତ୍କାଳେ ॥


ପଞ୍ଚପ୍ରାଣ ସାଥେ ସର୍ବ ଇନ୍ଦ୍ରିୟ 

ପ୍ରକୃତି ସାଥିରେ ତ୍ୟାଗିଣ ମୋହ ॥


ତୋର ରୁପକୁ ଅପଳକ ନେତ୍ରେ

ଦେଖନ୍ତି ଅହର୍ନିଶି ଦିବାରାତ୍ରେ ॥


ହୃଦ କନ୍ଦରେ ନିତ୍ୟ ବିରାଜିଣ 

ମନପକ୍ଷୀକୁ କର ନିୟନ୍ତ୍ରଣ ॥


ମନ ଅଦୃଶ୍ୟ ଉଡନ୍ତା ଚଢ଼େଇ 

ବୋଲ ମାନେ ନାହିଁ ନିତି ଭ୍ରମଇ ॥


ତୋର ରୂପରେ ମୋହିତ ମୋ ମନ 

ଅନ୍ୟ ରୂପରେ କିବା ପ୍ରୟୋଜନ ॥


ଚକ୍ଷୁ ଦେଇଛ ତୁମ୍ଭରି ପ୍ରୀତ୍ୟର୍ଥେ

ନିତ୍ୟ ଶ୍ରୀମୁଖ ଦେଖିବାର ଅର୍ଥେ ॥


ନବଧା ଭକ୍ତି ସିନା ଜାଣିନାହିଁ 

ନିତ୍ୟ ତୋଛବି ହୃଦେ ଆଙ୍କିବଇଁ ॥


ଯେଉଁ ରୂପରେ ଗୋପୀ ହେଲେ ବଶ 

ସେହି ରୂପରେ ମୋହ ପୀତବାସ ॥


ହୃଦେ ମୋହନ ମୂର୍ତ୍ତିଙ୍କୁ ସ୍ଥାପିଣ

ମୂଢ଼ ଅନ୍ତର୍ଯ୍ୟାମୀ ଯାଏ ଶରଣ ॥



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational