Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Antaryami Sahu

Inspirational

3  

Antaryami Sahu

Inspirational

ମାନବ ସେବା ହିଁ ମାଧବସେବା

ମାନବ ସେବା ହିଁ ମାଧବସେବା

1 min
121



ଧନ୍ୟ ତୁମ୍ଭେ ସ୍ରଷ୍ଟା ଧନ୍ୟ ତୁମ୍ଭ ସୃଷ୍ଟି

ଏହି ବିଶାଳ ସଂସାରେ ,

ଏହି ମର୍ତ୍ତ୍ୟପୁରେ ମନୁଷ୍ୟ ଜନମ 

ଦେଇଛ କେଡେ ଶ୍ରଦ୍ଧାରେ ।।୧।।


ଚୌରାଅଶୀ ଲକ୍ଷ ପ୍ରକାରର ଜୀବ 

ଘଟେ ଘଟେ ତୁମ୍ଭ ବାସ ,

କୀଟ ଠାରୁ ବ୍ରହ୍ମ ପରିଯନ୍ତେ ବ୍ୟାପୀ 

ରହିଛ ହେ ପୀତବାସ ।।୨।।


ସର୍ବ ଜୀବଠାରୁ ମନୁଷ୍ୟକୁ ଶ୍ରେଷ୍ଠ 

କଲ ଦିବ୍ୟ ଜ୍ଞାନ ଦେଇ ,

ମାନବେ ପ୍ରସନ୍ନ ହେଲ ନାରାୟଣ 

ଆନନ୍ଦେ ମଗନ ହୋଇ ।।୩।।


ମାନବ ଜୀବନ ମାନି ଚଳିବାକୁ

ଜୀବେ ଦୟାଭାବ ବହି ,

ଜୀବ ପରେ ଦୟା ନାମରେ ଶରଣ 

ଏହାତ ମନୁଷ୍ୟ ପାଇଁ ।।୪।।


ମାନବ ଦେହରେ ମାଧବଙ୍କୁ ଦେଖି 

ଦୁଃଖୀ ଦରିଦ୍ରଙ୍କ ସେବା ,

ଅନାଥ , ଅରକ୍ଷ , ଦିନ,ହୀନ ଜନେ

ସେବା ବୃତି ମନ ଦେବା ।।୫।।


ପର ଉପକାର ପୁଣ୍ୟମୟ ବ୍ରତ 

ଜୀବନର ଲକ୍ଷ୍ୟ ହେଉ ,

ମାନବ ଶରୀରେ ମାଧବଙ୍କୁ ସେବି

ଏ ଜୀବନ ଚାଲି ଯାଉ ।।୬।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational