Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DHARITRI SAHU

Inspirational

3  

DHARITRI SAHU

Inspirational

ସୂର୍ଯ୍ୟାସ୍ତ

ସୂର୍ଯ୍ୟାସ୍ତ

1 min
191



ଦିନ ସରିଗଲା ବେଳେ

ଏତେ ଚିନ୍ତା କାହିଁକି ?

ସୂର୍ଯ୍ୟାସ୍ତ କୁ ମନ ଭରି 

ଉପୋଭୋଗ କର ,!

ଜୀବନରୁ ଯାହା ସାଉଁଟି

ବାଛି ଧୋଇ ପଖାଳି

ସୁଖା ସୁଖି କରି

ଦୁନିଆ ଅମାରରେ ସାଇତି ରଖିଛୁ

ସେତକ ଯଥେଷ୍ଟ

ସୂର୍ଯ୍ୟାସ୍ତ ପରର ଭୋଗ୍ୟ ପାଇଁ।

କାହା ପାଇଁ ଏତେ ଭାବନା ?

ମିଥ୍ୟା ମୋହ ମାୟାର

କୁହୁଡି ଆଉ କେତେ ଦିନ ପହଁରିବୁ ?

କେତେଦିନ ଆଉ

 ମୋର ମୋର କହି

ନିଜ ଆଖି ଲୁହରେ ଏ

ପୃଥିବୀକୁ ପ୍ଳାବିତ କରୁଥିବୁ ?

କେତେଦିନ ଆଶା ଭରସା କରୁଥିବୁ

ଭାସି ଯାଉଥିବା

 ତୃଣ ଭେଳା ଉପରେ ?

ଆଉ କଷ୍ଟ ପାଇଚାଲିଥିବୁ

ନିଜ ରକ୍ତ କଣିକା ଙ୍କ ପାଖରୁ

ନିଜ ରକ୍ତ ନଦୀ ନିଜେ

 ପହଁରି ପହଁରି ?

ଦେଖ !! ତୋ ତାଳି ପକା ଛପରଟା

ଦଲକାଏ ପବନରେ

ତାର ଅସ୍ତିତ୍ବ ହରାଇ

ଚତୁର୍ଦ୍ଦିଗ ରେ ଆଜି

 ବିକ୍ଷିପ୍ତ ଅବସ୍ଥାରେ,

ଆଉ-ତା ଭିତରୁ କାଠି, କୁଟା,

ଇଟା, ପଥର

ସାଉଁଟି ନେଇ ତୋରି ସତ୍ତାର 

ଅଣୁ ,ପରମାଣୁ ମାନେ

ତୋତେ ପଛ କରି

ତାଙ୍କ ନିଜର ସୌଧ ମାନ

ତିଆରି କରିବାରେ ଲାଗିପଡିଲେଣି।

ଏବେ ତ ବୁଝ ଏ ସୂର୍ଯ୍ୟାସ୍ତ ର

ପ୍ରକୃତ ସଂଜ୍ଞା କଣ ?

ଅନୁଭବ କର ସେ କହିଯାଉଥିବା

ଏକ ଜୀବନ ରହସ୍ୟର

ଅପ୍ରାକୃତ ଭାବ ଶୈଳୀ କୁ।

ଏବେ ବି ରାତ୍ରୀ ହେବାକୁ

ବହୁତ ଡେରି ଅଛି !

ଏବେବି ନିସ୍ତବ୍ଧତା ରାଜୁତି କରିବାକୁ

ଅନେକ ବିଳମ୍ବ ଅଛି

ରେ ଆତ୍ମନ ! ତୁ ତୋ ନିଜକୁ

ଆବିଷ୍କାର କର 

ତୁ କିଏ ? କେଉଁଠୁ ଆସିଛୁ ?

କିଏ ତୋତେ ପଠାଇଛି ?

ତୁ ଆସିବାର ଆବଶ୍ୟକ କଣ ଥିଲା

ଏ ପୃଥିବୀ ପୃଷ୍ଠକୁ ?


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational