Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jagannath Barik

Inspirational

4.0  

Jagannath Barik

Inspirational

ସ୍ପର୍ଶ

ସ୍ପର୍ଶ

1 min
321


ମାଆ କୋଳ ସ୍ପର୍ଶ ପାଇଁକି ଶିଶୁ ହୁଏ ଉଚ୍ଛନ୍ନ

ମେଘର ପରଶ ପାଇଁକି ଖରେ ଧାଏଁ ପଵନ ।


ସାଗର ପରଶ ପାଇଁକି ଉତ୍କଣ୍ଠିତା ତଟିନୀ

ସ୍ୱାତୀ ବର୍ଷା ସ୍ପର୍ଶ ପାଇଁକି ଶୁକ୍ତି ଅନୁବ୍ରତିନୀ ।


ଭଗବତ ସ୍ପର୍ଶ ନିମିତ୍ତ ଭକ୍ତ ହୁଏ ପାଗଳ

ପାବକର ସ୍ପର୍ଶ ନିମିତ୍ତ ବ୍ୟଗ୍ର ପତଙ୍ଗ ଦଳ ।


ଜୋଛନା ପରଶ ପାଇଁକି ଚକ୍ରବାକ ବିକଳ

ସୌର କର ସ୍ପର୍ଶ ପାଇଁକି ଆକୁଳିତା କମଳ ।


ଚନ୍ଦ୍ରିକା ଚୁମ୍ବନ ପାଇଁକି କୁମୁଦିନୀ ଅଧୀର

ବସନ୍ତ ପରଶ ନିମିତ୍ତ ପିକ ହୁଏ ଅସ୍ଥିର ।


ରାଇ ଅଙ୍ଗ ସ୍ପର୍ଶ ପାଇଁକି ବାଇ କୃଷ୍ଣ ସୁନ୍ଦର

ବରଷା ପରଶ ପାଇଁକି ରସା ରସାଣତର ।


କାକର ପରଶ ପାଇଁକି ତୃଣରାଜି ତତ୍ପର

ଚୁମ୍ବକ ବିଷମ ମେରୁର ଆକର୍ଷଣ ପ୍ରଖର ।


ନାରୀ ପୁଂସ ସ୍ପର୍ଶ ପାଇଁକି ପରସ୍ପର ଆତୁର 

ତୁଳସୀ ଦୟଣା ପରଶ ପାଇଁ କଳା ଠାକୁର ।


ପରଶମଣିର ପରଶେ ଲୁହା ହୁଏ ସୁବର୍ଣ୍ଣ

କାଚ କାଞ୍ଚନର ପରଶେ ଧରେ ମର୍କତ ବର୍ଣ୍ଣ ।


ସାଧୁ ପରଶରେ ଅସାଧୁ ହୋଇଯାଏ ସଜ୍ଜନ

ରାଘବ ଚରଣ ସ୍ପର୍ଶରେ ଶିଳା ନାରୀ ରତନ ।


ମାଧବ ଶ୍ରୀକର ସ୍ପର୍ଶରେ କୁଜି ବିଶ୍ୱ ସୁନ୍ଦରୀ

ନିମ ପାଲଟଇ ଚନ୍ଦନ ମଳୟ ସ୍ପର୍ଶାଦରି ।


ନଳ କରସ୍ପର୍ଶେ ଭାସିଲା ସିନ୍ଧୁ ଜଳେ ପଥର

ରାମକର ସ୍ପର୍ଶେ ପାଇଲା ହନୁ ବଳ ପୂର୍ବର ।


କ୍ରୋଧର ପରଶେ ମାନବ ଜ୍ଞାନ ହୁଏ ବିନାଶ

ବିଭୁ କୃପା ସ୍ପର୍ଶ ନିମନ୍ତେ ଜଗା କରିଛି ଆଶ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational