Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prusty Bilasini

Inspirational

4.5  

Prusty Bilasini

Inspirational

ସଂସାର ବନ୍ଧନ

ସଂସାର ବନ୍ଧନ

1 min
376



ସଂସାର ବନ୍ଧନ ବଡ ନିଦାରୁଣ

ଧିରେ ଧିରେ କରି ଚଢ଼

ସମୟ ସ୍ରୋତରେ ପାଦ ଥାପି ଦେଇ

ଧୈର୍ଯ୍ୟ ସାହାସରେ ଗଢ଼ ।


ସୁଦୀର୍ଘ ରାସ୍ତା ଲମ୍ବି ଚାଲିଥିବ

ଜନ୍ମରୁ ଯେ ମୃତ୍ୟୁ ଯାଏ

ଚାଲୁ ଚାଲୁ ବାଟ କେତେ ବାକି ଅଛି

ମନରେ ସନ୍ଦେହ ହୁଏ ।


କେତେ ପଡ଼ି କେତେ ଉଠିବାକୁ ହେବ

ସେକଥା ସମୟ ଜାଣେ

କିଏ ଆସେ କିଏ ଚାଲି ଯାଉଥାଏ

ସେ କଥା କିଏ ବା ଗଣେ ।


ସଂଘର୍ଷ ପୂର୍ଣ୍ଣ ଜୀବନ ଯାତ୍ରାରେ

ସମୟଟା ଶେଷ ହୁଏ

ଖଜୁରୀ ଗଛର ପାହାଛ ପରି ଏ

ମୂଳଠାରୁ ଶେଷ ଯାଏ ।


ଜୀବନର ପଥ ବଡହିଁ ବିଚିତ୍ର

ହରଣ ଗୁଣନ ପରି

ଜୀବନର ଅଙ୍କ କଷି ଚାଲିଥିବ

ଭାଗଫଳ ଶେଷ କରି ।


ଅସଜଡା ଏହି ମଣିଷ ଜୀବନ

ସଜାଡୁ ସଜାଡୁ ସରେ

ଆତ୍ମା ଚାଲିଯିବ ତାର ଦୁନିଆଁ କୁ

ପିଣ୍ଡ ଟା ଖାଲି ଯା ମରେ ।


ଧର୍ଯ୍ୟ ବନ୍ଧ ବାନ୍ଧି ସାହାସ କୁ ଖୁଣ୍ଟି

ମନ ବାଡ ତାର କର

ଆସିଥିଲ କାହିଁ କରୁଅଛ କିସ

ଥରଟେ ମନରେ ସ୍ମର ।


ସତ୍ୟ ଶାନ୍ତି ଦୟା କ୍ଷମା ପ୍ରେମ ବାଣ୍ଟ

ଜୀବନ ସରଳ ହେବ

ଜୀବନ ସରିବ ଜଞ୍ଜାଳ ସରିବ

ପଥ ବାକି ରହିଥିବ

ସଂସାର ଟା ରହିଥିବ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational