Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Soumya Shubhadarshinee

Romance

3  

Soumya Shubhadarshinee

Romance

ସଙ୍ଗୋପନ ପରେ

ସଙ୍ଗୋପନ ପରେ

1 min
155


  


ଅଛି ମୋ ଭିତରେ 

   ସତେଜ ହେଇ ଏବେବି 

     ସେଇ ଈଶ୍ୱରୀର ହୃଦୟ 

ଖୁବ୍ ସଙ୍ଗୋପନରେ ଜାଣ ତୁମ ଅଲକ୍ଷ୍ୟରେ ।


ବିଲୀନ କରିବାକୁ ମୋତେ 

  ବାରମ୍ବାର ତୁମର ପ୍ରଚେଷ୍ଟା ପରେ ବି  

ମୁଁ ସାଇତିଛି ମୋ ଭିତରେ

 ନିଶ୍ଚିହ୍ନ ହେଇ ପୁଣି ଗୁଜୁରୀ ଯିବାର ଇପ୍ସା

 ସୃଷ୍ଟି ସମ୍ଭାର ନ୍ୟସ୍ତ ବୋଲି ମୋ କାନ୍ଧରେ ।


କିନ୍ତୁ ଅବସୋସ ...............

ତୁମ ଓଠରେ ତୁମ ଶବ୍ଦରେ 


ମୁଁ କାଳେ ବୋହି ଆସିଛି 

  ଆଦିମତା ମୋ ଭିତରେ

ମୁଁ କାଳେ ନର୍କର ଦ୍ୱାର ଦେଶ 

 ଏଇ ସୃଜନ ଜଗତରେ 

ମୁଁ କାଳେ ଦାବାଗ୍ନି କାମନାର 

  ଏଇ ସନ୍ୟାସୀ ସମାଜରେ  ।


ସହି ନେଇ  

  ଏ ସମସ୍ତ ଅପବାଦ ବିନା ପ୍ରତିବାଦରେ

ଗଢୁଥାଏ ମୁଁ 

 ନନ୍ଦନ କାନନ ଏଇ ଶୁଷ୍କ ପୃଥିବୀରେ   ।


ଏଇ ଆଶାରେ ଯେ ............


କାଉଁରୀ କାଠିର ଛୁଆଁରେ ମୁକୁଳିଯିବି

କନକ କନ୍ୟାର ପାଷାଣ ଦେହ ଦେହଳିରୁ ମୁଠେ ସମ୍ଭାବନାର ବୀଜ ସାଇତି ନେଇ 

ପୁଷ୍ପିତା ହେଇ ଭୁରୁଭୁରୁ ବାସ୍ନାମୟୀ ହେବି ।


କାରଣ 

ମୋ ବ୍ୟତୀତ ଏଇ ସମ୍ଭାବନା 

 ଆଉ ଦେଇନି ସୃଷ୍ଟି କାହା ହାତରେ 

ମୋର ଅସ୍ତିତ୍ୱ ମୋର ନୁହେଁ

 ଏତକ ଜଗତ କଲ୍ୟାଣ ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟରେ ।


ସେଥିପାଇଁ ବୋଧେ......

ହଜାରେ ପ୍ରଦୂଷଣ ପରେ ଅମ୍ଳଜାନ ଭଳି

 ମୋର ଅସରନ୍ତି କାଳୀମା ଦୀପ୍ତ ରୂପରେ

ତୁମେ ବାରମ୍ବାର ଖୋଜି ଆସିଛ 

ଗୋଟେ ନିଶ୍ଚିତ ଘରର ଠିକଣା ମୋ ଭିତରେ ।


ତେଣୁ କହିବି ............... ..


ଅଛି ମୋ ଭିତରେ 

   ସତେଜ ହେଇ ଏବେବି 

      ସେଇ ଈଶ୍ୱରୀର ହୃଦୟ 

ଖୁବ୍ ସଙ୍ଗୋପନରେ ଜାଣ ତୁମ ଅଲକ୍ଷ୍ୟରେ ।


( ମୁଁ ଗୋଟିଏ ସତ୍ତା ,ମୋର ନିଜସ୍ୱ ଔଜଲ୍ୟ ଏତେ ଦୀପ୍ତିମୟ ଯେ ମୁଁ ଶକ୍ତି ଈଶ୍ୱରଙ୍କର ମୋ ବ୍ୟତୀତ ସେ ଶକ୍ତିହୀନ )




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance