Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Tankadhar Majhi

Classics Inspirational Others

4.7  

Tankadhar Majhi

Classics Inspirational Others

ସମୟ କାହାର ?

ସମୟ କାହାର ?

1 min
24.2K


ସମୟ ସେ କୂଳର ନୁହେଁ 

କି ଏ କୂଳର ନୁହେଁ ,

କାହାରି ଆପଣାର ବି ନୁହେଁ

ସେ ଅମା ଅନ୍ଧକାର ଯୁଗର 

କୃଷ୍ଣମାୟା ମହାଭାରତର ଦର୍ଶକ

ସବୁ ସ୍ଥିତିର ଅତ୍ୟନ୍ତ ଅନୁଭବୀ 

ସେ ସବୁ ଦେଖେ ସବୁ ଶୁଣେ

ଜଣେ ଅନ୍ଧ ମୂକ ବଧିର ପରି

ଅଦୃଶ୍ୟ ରହିଥାଏ କାଳଜୟୀ ।


ସେ ସବୁ ଭୋକର ତାଣ୍ଡବ ରଚିତା 

ମହା ପ୍ରଳୟ ଚିତ୍କାର ର ଗୁଞ୍ଜରଣ 

ବିଜୟ ପରାଜୟ ସବୁର ଖେଲାଲି

ସେ ଜନ୍ମ ମୃତ୍ୟୁର ପ୍ରକୃତ ଶ୍ରଷ୍ଠା

ସେ ଉଚ୍ଚ ନୀଚ ବିଚାର କରେନି

ଶୁଭ ଅଶୁଭ ତା ପାଖରେ ତୁଚ୍ଛ

ମଣିଷ ତା ପାଖରେ ବିନ୍ଦୁ ମାତ୍ର

ତାକୁ ଉପେକ୍ଷା ନକରି ଉପଯୋଗ କର ।


Rate this content
Log in