Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

S Nayak 😊

Abstract Classics Inspirational

3  

S Nayak 😊

Abstract Classics Inspirational

ସମୟର ଦୋଛକିରେ

ସମୟର ଦୋଛକିରେ

1 min
328


ପରିସ୍ଥିତି ର ଏଇ ଦୋଛକି ରେ

ମନ ଯାହା ଖାଲି ଥାଏ ଅସ୍ଥିରେ ।


ଖୋଜି ମୁଁ ପାଉନି ପଥ ସମୂହ

କେଉଁ ଦିଗେ ମୋ ଭାଗ୍ୟ ବିଧେୟ।


ଦ୍ଵନ୍ଦ ଚିତ୍ତ ଦ୍ଵନ୍ଦେ ବିଭ୍ରାନ୍ତ ମୁହିଁ

କାହୁଁ କି କରିବି ବିଚଳିତ ହୋଇ ।


ପାଦେ ପାଦେ ଯେବେ ଆଗକୁ ଯାଏ

ମନେ ଭୟାଭୟ ତହୁଁ ଦୂର ହୋଏ ।


ଅନତି ଦୂରରେ ମୋ ଲୟ ସ୍ଥାନ

ପହଞ୍ଚି ଭି ଠାରେ ମୁଁ ଦୃଢ଼ ମନ ।


ସ୍ଵଳ୍ପ ଚାଲି ଥକି ମୁଁ ଯେବେ ବସେ 

ସଞ୍ଚିତ ଶକ୍ତି ମନେ କେତେ ଯେ ଆସେ ।


ପୁଣି ଦୃଢତା ର ସହ ଉଠି ମୁଁ ଚାଲେ 

ନିଜ ଲକ୍ଷ ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ କରଇ ଭଲେ ।


ପାଦ କଣ୍ଟକିତେ ଆଘାତ ହୁଏ

କେତେ ପ୍ରତିଘାତ ପଥର ଦିଏ।


ପୁଣି ମୁଁ ଚଳଇ ଘାତ ପ୍ରତିଘାତେ 

ଆତ୍ମ ବିଶ୍ଵାସ ମୋ ଦୃଢ଼ କରି ସତେ ।


କହୁଡି ର ପୁଣି ଧୂମ ଅନ୍ଧାରେ 

ପୁଣି ଝାଞ୍ଜି ବାୟୁ ର ଅନୁଭବରେ ।


କେତେ ତେଜ ଜ୍ୟୋତି ଶରୀରେ ପଡେ 

କେତେ ଶୀତେ ଦେହ ଥର ମୋ ପଡେ।


ତଥାପି ମନ ରେ ନରଖି କାତର 

ଚାଲିଥାଏ ମୁଁ ଯେ ସେହି ଦିଗନ୍ତର।


କଷଣ ର ସଙ୍ଗେ ସ୍ଵେଦ କର୍ମର 

ଝରି ଯାଏ ପୁଣି ଦେହ ରୁ ମୋର।


ଆତ୍ମ ହରା କେବେ ହୋଇ ମୁଁ ନାହିଁ 

ମୋ ଲକ୍ଷ ପଥ କେବେ ମୁଁ ଭୁଲି ନାହିଁ ।


କଷଣ ହେଉ ମୁଁ ସହ୍ଯ କରିନେବି 

ପହଁଞ୍ଚିବା ରେ ମୁଁ ସକ୍ଷମ ହେବି।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract