Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Maharana

Abstract Action Others

3  

Jayashree Maharana

Abstract Action Others

ଶୂନ୍ୟତା ଭିତରେ ପୂର୍ଣ୍ଣତା

ଶୂନ୍ୟତା ଭିତରେ ପୂର୍ଣ୍ଣତା

1 min
183


ନିଃସଙ୍ଗତାର ନିର୍ଜନ ବେଳାଭୂମିରେ

ଶୂନ୍ୟତାକୁ ଆବୋରିନେଇଥିବା

ମୁଁ ଏକ ଅସହାୟ ଅସ୍ତିତ୍ୱ ।


ଆଉ......

ତୁମେ!

ମୋ' ଶୂନ୍ୟତା ଭିତରେ ପୂର୍ଣ୍ଣତାର ପରିଭାଷା ।


ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁର ରଙ୍ଗ ପରି

ଖୁସିର ଝଲକ ନେଇ

ହୃଦୟର ସୀମା ସରହଦ ଡେଇଁ

ଧସେଇ ପସିଆସନ୍ତି ସ୍ୱପ୍ନ ଗୁଡିକ

ତୁମକୁ ନିଜର କରିବା ପାଇଁ .......


ପବନ ପରି ଶିହରିତ କରନ୍ତି

ଅମାନିଆ ଇଚ୍ଛାଗୁଡିକ

ତୁମକୁ ଛୁଇଁଯିବା ପାଇଁ ।


ଆଶା ଆକାଂକ୍ଷାର 

କୋଳାହଳରେ କିଛି କ୍ଷଣ

ଅଲୋଡିତ ହୋଇଉଠେ

ହୃଦୟ,ମନ,ପ୍ରାଣ......


କଡ଼ଲେଉଟାଇ ଭାବିଲାବେଳକୁ

ସବୁକିଛି ଶାନ୍ତ।


କେବେ ତୃପ୍ତିରେ ଗଢ଼ିବସେ

ପ୍ରେମର ଘରଟିଏ,

କେବେ ଅବଶୋଷରେ

ଚାହିଁ ରହିଥାଏ ପ୍ରତୀକ୍ଷାରେ ।


ସମୟର ଗତି ଶିଥିଳ ହୋଇଯାଏ

ତୁମର ଟିକିଏ ନୀରବତାରେ.........


ଅଭିମାନରେ 

ଜକେଇ ଆସୁଥିବା ଆଖିଦୁଇଟି

ବୋଲମାନନ୍ତି ନାହିଁ ।


ବାସ୍

ଆଉ କେତେ ଆବେଗ

ସାଉଁଟିବି ଏ ଜୀବନରେ ?

ତୁମେ ଆସିବା ପରେ

ଅନୁଭବୀଟିଏସାଜିଛି ମୁଁ.......

ଶୂନ୍ୟତା ଭିତରେ ପୂର୍ଣ୍ଣତାର ଅନୁଭବକୁ 

ପାଥେୟ କରି ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract