Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Kumarlal Rana

Horror

3  

Kumarlal Rana

Horror

ଶୀତ

ଶୀତ

1 min
260


ଆଇଲା ଶୀତ ମାସ   ଜାଡ କେ ଆନି 

      ଦେହ ଯାଉଛେ   ଥରି l

 ଦେହେଁ ତି  ଜାଡ    ଭେଦି   ଯାଉଛେ 

      ମନ ହେଉଛେ ଆଦରି l

କାର୍ତିକ ମାସ       ଆଇଛେ ଭାଇ 

       କରୁଛେ ଥରହର ଜାଡ l

ମଗଶିର  ଆଇତି    କାର୍ତିକର ଯାଏତି 

       ଦୁଲକେଇ ହେଉଛେ  ହାଡ଼ l

କେନ ଉଢ଼ୁଛେ  କୋଦାରୀ   ସାଲ 

    କେନ ଉଡୁଛେ କମଳ l

କେନ ତାପୂଛେ     ଯୁଏ ଧରେଇ 

    ଶିହିରି ଯାଉଛେ ଗେଲ l

 ଶୀତକେ କାଏଁ     ବଲବ    ମିତ 

    କରୁଛେ କାର୍ଲେଇ ଆମ କେ l

ଥରି ଥରି ଦେହେଁ      କଂପୁଛେ ହାଡ଼ 

     ଖଟା କରୁଛେ ମନ   କେ l


Rate this content
Log in