Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anupama Sahu

Abstract

4  

Anupama Sahu

Abstract

ଶୀତ

ଶୀତ

1 min
429



॥୧॥

ମାଘ ମାସ ଶୀତ 

ମନେ ଦିଏ ଭୀତ

ଭାଙ୍ଗି ଦିଏ ମେରୁ ହାଡ  ।

ଅଵଶ ଶରୀର

ବିଷମ ପ୍ରକାର

ବାଘ ପରି ଆସେ ଜାଡ ॥

॥ ୨॥

ଦିନ ହୁଏ ସାନ

ପ୍ରଭାତୁ ମଧ୍ୟାହ୍ନ

ସାୟମ୍ କାଳ ଆସି ଯାଏ ।

ସୁଖ ଶୟନର

କ୍ଲାନ୍ତ ଏ ଶରୀର

ରାତ୍ରେ ଲାଭ କରିଥାଏ ॥

॥ ୩॥

ଶିଶିରସିକ୍ତା

ପଥରେ ଯାତ୍ରା

ପଥିକ ପାଦ ଭିଜାଏ ।

ଦୃମ ଲତା କୁଳ

ପଲ୍ଲବ ଶୀତଳ

ଜଳ ବୁନ୍ଦା ସିଞ୍ଚି ଦିଏ ॥

॥ ୪॥

ନବୀନ ଅରୁଣ

ସୁନେଲି ବରଣ

ଆଭାରେ ପ୍ରବେଶ ଧରା ।

କାକରର ବିନ୍ଦୁ

କ୍ଷୁଦ୍ର ମୋତିଇନ୍ଦୁ

ଦର୍ଶନ ନୟନ ପରା ॥

॥ ୫॥

ସବୁଜ ଘାସର

ଗାଲିଚା ଉପର

ଦିଶେ ଅତି ରମଣୀୟ ।

ସୂରୁଜ କିରଣେ

ପ୍ରବାଳ ବରଣେ

ଦୃଶ୍ୟ ତା ଲୋଭନୀୟ ॥

॥ ୬॥

ସରସୀ କୂଳରେ

ଗାଧୁଆ ତୁଠରେ

ଗ୍ରାମ୍ୟ ବଧୂଙ୍କ ଗହଳ ।

ପାଦପ ଅଙ୍କରୁ

ପତର ଫାଙ୍କରୁ

ଟପଟପ ପଡେ ଜଳ ॥

॥୭॥

ପଲ୍ଲୀ ବାଳା ଗଣ

ହୃଦେ ଶିହରଣ

ଆଣି ଦିଏ ଫୁଲ ବାସ ।

ମଣ୍ଡା ଚ଼ମ୍ପା କେଳି

କୁରୁବକ ମିଳି

ତରାଟ ଟଗର ହାସ ॥

॥୮॥

ପୁଣ୍ଯ ଦେବାଳୟେ

ପ୍ରଭାତ ସମୟେ

ଶୁଭଇ ଘଣ୍ଟ ଶବଦ ।

ପ୍ରଦୀପ ଜଳାଇ

ଧୂପଦୀପ ଦେଇ

ଉଚ୍ଚାରଣ ବ୍ରହ୍ମ ନାଦ ॥

॥୯॥

ଶୀତଋତୁ ଆସି

ଧରାରେ ପ୍ରବେଶି

ଉଲ୍ଲସିତ କରେ ପ୍ରାଣ । 

ଦଳ ଦଳ ବାଳ

ବୃଦ୍ଧ ହୋଇ ମେଳ

କରନ୍ତି ପ୍ରାତଃ ଭ୍ରମଣ ॥

॥୧୦॥

ତୀର୍ଥସ୍ଥାନ ଯିବା

ଧରମ ପାଳିବା 

ସ୍ଵାସ୍ଥ୍ୟବାନ ହେବା ପାଇଁ ।

ଏ ମାଘ ମାସ ରେ

ହରଷ ମନରେ

ବାଗ୍ ଦେବୀ ପୂଜିବା ଭାଇ ॥



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract