Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

4  

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

ଶିବପ୍ରିୟ ଅରଖ ଫୁଲ

ଶିବପ୍ରିୟ ଅରଖ ଫୁଲ

1 min
386



ଅରଖ ଫୁଲରେ ଅରଖ ଫୁଲ l

      ଶିବପ୍ରିୟ ତୋର ମୂଲ ଅମୂଲ ll


ରଙ୍ଗ ତୋ ଧବଳ ବେଗଣି ନାଲି l

     ଅରଖ ଅର୍କ ତୋ ନାଆଁ ଶୁଣିଲି ll


ବାସନାହିଁ ବୋଲି ନାହିଁ ଆଦର l

      ଔଷଧିରେ ଅଟୁ ତୁ ଗନ୍ତାଘର ll


ଦନ୍ତାଘାତେ ତୋର ବିକଳ୍ପ ନାହିଁ l

     ବାସୁକୀନାଥଙ୍କ ପ୍ରିୟ ସେପାଇଁ ll


ସୋମବାର ଆଜି ଖୋଜଇ ତୋତେ l

     କେଉଁଠି ଫୁଟିଛୁ ବଣ ପର୍ବତେ ll


ଭସ୍ମ ଭୂଷଣଙ୍କୁ ପୁଜିବି ମୁହିଁ l

     ଅରଖ କଢ଼ିରେ ମାଳା ଚଢ଼ାଇ ll


ସଙ୍ଗେ ଥିବ ପଞ୍ଚଶାଖା ଦୁଦୁରା l

    କିଆ କେତକୀ ଓ ଗୟସ ପରା ll


କଞ୍ଚାକ୍ଷୀର ଘୃତ କଦଳୀ ନେବି l

     ପଞ୍ଚାମୃତେ ଭୋଗ ମୁହିଁ ଅର୍ପିବି ll


ଅରଖରେ ମୋତେ ପରଖନାହିଁ l

    କରୁଣା କରିବେ ପାର୍ବତୀ ସାଇଁ ll


ଜୟ ସଦାଶିବ ଭୋଳା ଶଙ୍କର l

      ଅରକ୍ଷିତ ଜନେ ସୁଦୟା କର ll


ଅରଖେ ପୂଜିଲି ପଞ୍ଚ ଆନନ l

      ଅରକ୍ଷକୁ ରଖ ଉମା ରମଣ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational