ରୁ୍ଦ୍ରାକ୍ଷ ମାଳା କୁ ତୁମ୍ଭେ କରିଛ ଧାରଣ l ସର୍ପେଶ୍ୱର ବୋଲି ତୁମ୍ଭେ ଜଗତ... ରୁ୍ଦ୍ରାକ୍ଷ ମାଳା କୁ ତୁମ୍ଭେ କରିଛ ଧାରଣ l ସର୍ପେଶ୍ୱର ବୋଲି ତୁମ୍ଭେ ...
ମଝିରାତିକୁ ସର୍ବେ ଯାଇ ପାଖକୁ ଶିଖରେ ଚଢ଼ାନ୍ତି ମହାଦୀପକୁ ଦର୍ଶନ କରନ୍ତି ଶିବ ଭକ୍ତୁଳ ଆନନ୍ଦ... ମଝିରାତିକୁ ସର୍ବେ ଯାଇ ପାଖକୁ ଶିଖରେ ଚଢ଼ାନ୍ତି ମହାଦୀପକୁ ଦର୍ଶନ କରନ୍ତି ଶିବ ଭକ୍ତୁ...
ଆସ ଯିବା ଶିବ ମନ୍ଦିର ଆସ ଯିବା ଶିବ ମନ୍ଦିର