Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ତାରାପ୍ରସାଦ ଜେନା

Classics

2.0  

ତାରାପ୍ରସାଦ ଜେନା

Classics

ସେଇ ମୋର ସଦଗୁରୁ

ସେଇ ମୋର ସଦଗୁରୁ

1 min
239



ମୁଁ ତ ଥିଲି କୁନି ଛୁଆ ଜାଣେନା କିଛି

ମତେ ଯିଏ ଶିଖାଇଲେ ମନେ ମୋ ଅଛି ।


ବୋଉ କୋଳୁ ବାପ ଭାଇ ଭିଡ଼ିଲେ ମତେ

ସ୍କୁଲ୍ ଘରେ ଜଗି ରଖି ଛାଡ଼ିଲେ ସତେ ।


ଧୂଳିଘର ବାଲିଘର ଭାଙ୍ଗିଲା ଖେଳ

କାନ୍ଦ କାନ୍ଦ ଲାଗି କେତେ କଟିଲା ବେଳ ।


ହେଲେ ସେଠି ନୂଆ ସାଙ୍ଗ ପାଇଲି ଭେଟ

ବୁଝିଗଲି ଏତେ ଦିନେ ହୋଇଲି ଚାଟ ।


ଜଣେ ମତେ ଗେଲ କଲେ ମୁହଁକୁ ଟେକି

ତାଙ୍କ ହାତୁ ଖସିବାକୁ ପାରିନି ଠକି ।


ହାତ ଧରି ଓଠ ଧରି ବତାଇ କଥା

ଭୁଲ୍ ମୋର ଠିକ୍ କଲେ ଆଉଁସି ମଥା ।


କାନ୍ଦୁଥିଲେ ରୁଷୁଥିଲେ କୋଳେଇ ନେଲେ

କେତେ କରି ଗେଲ କରି ନିଜର ହେଲେ ।


ଅସରନ୍ତି ଗପ ଗୀତ କହିଲେ ପୁଣି

କେତେ ନୀତି କେତେ ଶିକ୍ଷା ପାରିଲି ଜାଣି ।


ଦୁଷ୍ଟ ହେଲେ କେବେ ସିଏ ପାହାର କଷି

ପଛେ ପୁଣି ଲୁଚି ଲୁଚି କାନ୍ଦନ୍ତି ବସି ।


ହାତଛଡ଼ା ହୋଇନାହିଁ ତାଙ୍କରି ସ୍ନେହ

ଆଖି ଆଗେ ଭାସୁଥାଏ ତାଙ୍କରି ମୁହଁ ।


ତାଙ୍କ କଥା ଭାଳି ଭାଳି କରିଛି ଯାହା

ଏତେ ବଡ଼ ଦୁନିଆରେ ପାଇଛି ରାହା ।


ତାଙ୍କ ଲାଗି ବଡ଼ ହୋଇ ମଣିଷ ହେଲି

ସେଇ ମୋର ସଦଗୁରୁ ପ୍ରଣାମ କଲି ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics