Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ତାରାପ୍ରସାଦ ଜେନା

Others

3  

ତାରାପ୍ରସାଦ ଜେନା

Others

ମଥା ଆଉଁସିକି ବଡ଼ କରିଥିଲି ଦରଦ ଦେଇକି କେତେ

ମଥା ଆଉଁସିକି ବଡ଼ କରିଥିଲି ଦରଦ ଦେଇକି କେତେ

1 min
211



ମଥା ଆଉଁସିକି ବଡ଼ କରିଥିଲି

ଦରଦ ଦେଇକି କେତେ

ମୁଁ କି ଜାଣିଥିଲି ଦରଦଟା ପୁଣି

ଦରଜ ହୋଇବ ମୋତେ 

.........ମଥା ଆଉଁସିକି ବଡ଼ କରିଥିଲି

            ଦରଦ ଦେଇକି କେତେ ! ୦ !


ହସ ଫୁଟୁଥିଲା ଓଠ ଦୁଇଧାରେ

ନୟନ ପୂରାଇ ଦେଖି

ସେଇ ହସ ପୁଣି ଲୁହ ବତୁରାଇ

କଲାଣି ଅନେକ ଦୁଃଖୀ

ଆପଣାର ଆଜି ପର ହୋଇଗଲା

କାହାକୁ କହିବି ସତେ

.........ମଥା ଆଉଁସିକି ବଡ଼ କରିଥିଲି

            ଦରଦ ଦେଇକି କେତେ ! ୧ !


ଭାଷା ମୋର ଥିଲା ଆଶା ସୂରୁଯରେ

ଉଜ୍ଜ୍ୱଳ କରିବୁ କୁଳ

କୁଳ କଳଙ୍କରେ ନାମ ଲେଖେଇଲୁ

ଉଠୁଛି ପ୍ରାଣର ରୋଳ

କେମିତିକା ଏଇ ଭାଗ୍ୟ ଦଶା ଖେଳ

ନିଷ୍ଠୁର ସମୟ ବିତେ

.........ମଥା ଆଉଁସିକି ବଡ଼ କରିଥିଲି

            ଦରଦ ଦେଇକି କେତେ ! ୨ !


ଚିହ୍ନିଥିଲି ବୋଲି କହିବାକୁ ଆଉ

ଖୋଲୁନି ଆଉ ମୋ ପାଟି

ଶରଧାର ଫୁଲ ଦଳା ଚକଟାରେ 

ମିଶିଲା ଲାଗୁଛି ମାଟି

ମନ୍ଦ ପଦେ କେବେ ବାହାରିନି ତୁଣ୍ଡେ

ତଥାପି ଭଲକୁ ତୋତେ 

.........ମଥା ଆଉଁସିକି ବଡ଼ କରିଥିଲି

            ଦରଦ ଦେଇକି କେତେ ! ୩ !


**********************************

ରଚନା: ତା.୨୨-୯-୨୦୨୦, ରାତ୍ରୀ-୯ଘ.୩୮ମି.

**********************************






Rate this content
Log in