Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

3  

Binodini Dash

Inspirational

ସ୍ବପ୍ନ

ସ୍ବପ୍ନ

1 min
197


କ୍ଷଣିକ ଅବାସ୍ତବ ଦେହେ

ଅବଚେତନରେ ଓହ୍ଲାଏ ।


ରୂପ ରଙ୍ଗ ଗନ୍ଧ ତାହାର

ମଧୁର କେବେ କଦାକାର ।


ଭ୍ରମଣ କେବେ ଇନ୍ଦ୍ରପୁରୀ

କେବେ ଶୋକ ସମୁଦ୍ରେ ଘାରି ।


ରାଜ ଆସନେ ସୁଖ ଭୋଗ

କେବେବି କ୍ଷୁଧିତ ଭିକ୍ଷୁକ ।


ଧନ ଐଶ୍ବର୍ଯ୍ୟ ମଦ ମୋହେ

କେବେ ହରଷେ ମଜ୍ଜି ରହେ ।


କେବେ ଅନ୍ଧକୂପେ ପତିତ

ଚିତ୍କାର କରେ ଅବିରତ ।


କେବେ ଦେଖାଏ ବିଭତ୍ସତା

ତୁଣ୍ଡରୁ ନ ବାହାରେ କଥା ।


ଯାହା ନ ଦେଖେ ଚର୍ମ ଡୋଳେ

ଦେଖଇ ମାୟାର ପଟଳେ ।


କେତେ ଯେ ଅବାସ୍ତବ ଚିତ୍ର

ଏମିତି ସ୍ବପ୍ନର ବୃତ୍ତାନ୍ତ ।


କେବେ ପାହାନ୍ତି ସ୍ବପ୍ନ ସତ

ସୁଖଦୁଃଖକୁ କୋଳାଗ୍ରତ ।


ଦିବା ସପନ ଦେଖୁଥିଲେ

ପୂରଣ ନ ହୁଅଇ ଭଲେ ।


ଲକ୍ଷ୍ୟ ପଥରେ ଧାବମାନ

ପ୍ରଚେଷ୍ଟା ସହିତ ପ୍ରଯତ୍ନ ।


ଗୁରୁଜନଙ୍କ ଆଶୀର୍ବାଦ

ବିଭୁ କରୁଣାଝର ନାଦ ।


ସାଧନା ବଳରେ ସୁକର୍ମ

ରୂପ ପ୍ରକାଶେ ଅନୁପମ ।


ବାସ୍ତବ ସପନ ପୂରଣ

ବୁଝଇ ସଚେତନ ମନ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational