Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Romance

3  

Bijay Prusty

Romance

ସାଥିଟିଏ ତୁମେ ମୋର

ସାଥିଟିଏ ତୁମେ ମୋର

1 min
236


ତୁମହସ ଦେଖି ମେଳି ମେଳି ହୋଇ

ଉଡିଯାନ୍ତି ପ୍ରଜାପତି

ତୁମରି ଗହଳ କେଶରେ ଲୋ ସଖୀ

ଓହ୍ଲାଏ ଅନ୍ଧାର ରାତି I


ତୁମ ଆଖିଦେଖି ସୂରୁଜର ତେଜ

ଫିକା ଫିକା ମୋତେ ଦିଶେ

ତୁମରି ଦେହର ମହକ ନେଇ ଲୋ

ରାତିର ଶେଫାଳୀ ହସେ I


ତୁମକୁ ଯେଦିନ ସାଗର ବେଳାରେ

ଦେଖିଥିଲି ଏକା ଏକା

ଲାଗୁଥିଲା ଅବା କେଉଁ ଜନମରେ

ଥିଲି ତୁମ ପ୍ରାଣ ସଖା I


କ୍ଷୀର ସହ ନୀର ମିଶିଗଲା ପରି

ମିଶିଗଲା ଆମ ମନ

ସେହି ମୂହୂର୍ତ୍ତରେ ମନତଳେ ମୋର

ଉଇଁଲା ପୂନେଇଁ ଜହ୍ନ I


ପ୍ରେମର ରଜ୍ଜୁରେ ବାନ୍ଧିଦେଲ ମୋତେ

ରହିଗଲି ତୁମ ପାଶେ

ତୁମରି ଦୁଃଖରେ ଦୁଃଖୀ ହେଉଛି ମୁଁ

ହସୁଛି ତୁମରି ହସେ I


ଏଇ କଥାକୁ ମୁଁ କାହାକୁ କେମିତି

ବୁଝାଇ କହିବି ସଖୀ

ଟିକିଏ ପାଖରୁ ଅନ୍ତର ହୋଇଲେ

ଓଦା ହେଉଛି ମୋ ଆଖି I



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance