Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dharitri Das

Abstract Inspirational

4.5  

Dharitri Das

Abstract Inspirational

ସାହିତ୍ୟିକ ଓ ସାମ୍ବାଦିକ

ସାହିତ୍ୟିକ ଓ ସାମ୍ବାଦିକ

1 min
210


ସାହିତ୍ୟିକ ପୁଣି ସମ୍ବାଦିକ ଦୁହେଁ

   ଅଟନ୍ତି ଯେ ନିରୀକ୍ଷକ

ସଦାସରବଦା ସାଜି ଥାନ୍ତି ସେତ

   ହେବାକୁ ଲୋକ ଶିକ୍ଷକ ।

ସାହିତ୍ୟିକଟିଏ ସୂକ୍ଷ୍ମ ଦୃଷ୍ଟି ଦେଇ

    ଶବ୍ଦକୁ ଶବଦ ଛନ୍ଦି

ସରଜି କବିତା ମନ ମୁଗ୍ଧକର

   ହୃଦୟକୁ କରେ ବନ୍ଦୀ ।

ସମାଜର ଟିକି ନିକି ଖବରକୁ

 ସାହିତ୍ୟର ଆଧାରରେ

ପରକାଶ କରି ଥାଏ ସାହିତ୍ୟିକ

   ତାର ଲେଖନୀ ମୁନରେ ।

 ସାମ୍ବାଦିକ ତାର କଲମ ଚଳାଇ

   ଦିଲ୍ଲୀରୁ ପଲ୍ଲୀ ଖବର

ସମାଜ ଆଗରେ ତୋଳି ଥୋଇ ଥାଏ

   ହୋଇ ବାକୁ ପ୍ରତିକାର ।

ଲେଖାରେ ଲେଖାରେ ଉଭୟ ମାହିର

    କରିଥାନ୍ତି ସଚେତନ

ଆମୋଦ ପ୍ରମୋଦ ଯୁଦ୍ଧ ବିଭୀଷିକା

  ଦେଇଣ ଥାନ୍ତି ଆହ୍ବାନ ।

ଶୋଷଣ ତୋଷଣ ବିରୁଦ୍ଧରେ କରି

   ସ୍ବରକୁ କରି ଶାଣିତ

ନିର୍ଭୟେ ପ୍ରକାଶ କରି ଚାଲିଥାନ୍ତି

   ନହୋଇଣ କେବେ ଭୀତ ।

ସୁସ୍ଥ ସମାଜର ଦୁ଼ଃଖର ସୁଖର

   ସାହିତ୍ୟିକ ସାମ୍ବାଦିକ

ସେଥି ପାଇଁ ଦୁହେଁ ପ୍ରକୃତରେ ବନ୍ଧୁ

  ମାନ୍ୟତା ଦିଅନ୍ତି ଲୋକ ।

ଦୁହିଁଙ୍କ ଲେଖନୀ ମୁନ ଚାଳନାରେ

   ରହିଛି ଯେତେ ଶକତି

କ୍ଷଣକ ମଧ୍ୟରେ ଦୋହୋଲିଵ ଧରା

    ଜାଣିଛି ସମଗ୍ର କ୍ଷିତି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract