Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Minata Barad

Abstract Others

2  

Minata Barad

Abstract Others

ସ୍ୱପ୍ନ ସହରର ମଣିଷ

ସ୍ୱପ୍ନ ସହରର ମଣିଷ

1 min
240


ମୁଁ ତ ସ୍ୱପ୍ନ ସହରର ମଣିଷ

ଏମିତି ହିଁ ଠିକ୍ ଥିଲି।

କେଜାଣି ସେ ଦିନ

ତୋ ପାଦ ଶବ୍ଦରେ

କାହିଁକି ଉଠି ପଡିଲି?


ଏବେ ସ୍ୱପ୍ନ ତ ବହୁତ ଦୂର

ଆଉ ନିଦର ବି ଦେଖା ନାହିଁ।

ନିଦାଘ ନୀରବତାର 

ଝାଂଜି ଭିତରେ ବୁଡି ଯାଇ

ମୋ ସ୍ୱପ୍ନର ଠିକଣା ଖୋଜୁଛି।



Rate this content
Log in