Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Minata Barad

Romance

1  

Minata Barad

Romance

ତୁମେ ଆସିବ ନା’

ତୁମେ ଆସିବ ନା’

1 min
152


ତୁନେ ଆସିବ ନା!

ପୂର୍ଣ୍ଣୀମା ଅମାବାସ୍ଯା ର ସବୁ ରାତିରେ

ଆମେ ବସିବା ଏ ଆକାଶ ଛାତ ତଳେ

ତୁମେ ଆସିବ ନା!

ଆମେ ଗଣିଯିବା ଅଗଣିତ 

ତାରକା ପିଣ୍ଡ ଯେତେ

ସେ ସଂଖ୍ଯାକୁ ଯୋଡିଦବା

ଆମ ପ୍ରେମ ବୟସରେ।

ତୁମେ ଆସିବନା!

ମୁଁ ଅପେକ୍ଷା କରିଥିବି 

ସେଇ ପୁରୁଣା କବିତାର 

ପୁରୁଣା ପଂକ୍ତିରେ ପାଖରେ।

ଯଦି ନ ଆସ

ସମୟ ହେଲେ ଶୁଣି ଯିବ କେବେ

ମୁଁ ଛାଡି ଥିବି କିଛି ସ୍ମୃତି

ତୁମ ସ୍ମୃତି ରେ

ଶୁଣି ସାରି ହସି ଦବ

ସେ ପଂକ୍ତି ସବୁ ଆଉ ଥରେ।


Rate this content
Log in