Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Haramahan Jena

Abstract

4  

Haramahan Jena

Abstract

ରୂପ

ରୂପ

1 min
551


ହାଡ଼ ମାଂସ ଯୋଡି ଚର୍ମ ହେଲେ ଘୋଡି

ରୂପ ହୁଅଇ ପ୍ରକଟ

ରୂପର ପସରା ଏ ସଂସାର ସାରା

ରୂପେ ଜୀବ ହୁଏ ଜାତ ।


 ଧରୀ ରଙ୍ଗ ତୂଳୀ ଯେବେଆଙ୍କେ ବସି

ରୂପ ତୁମ ମନେ ଭାବି

ସବୁ ରଙ୍ଗ ଖାଲି ଲାଗେ ଫିକା ଫିକା

ତୁମେ ତ ଅଦେଖା ଛବି ।


କେମିତି ଆଙ୍କିବି ତୁମେ କାହା ପରି

ରୂପ ବା କାହିଁ ତୁମର

ରୂପ ଥିଲେ ସିନା ଛବି ଆଙ୍କିଥାନ୍ତି

ନିରଞ୍ଜନ ନିରାକାର ।


ତୁମେ ତ ଦେଇଛ ରୂପ ଏ ଜଗତେ

ସଚରାଚର ଜୀବକୁ

ତୁମ ରୂପ ଖୋଜି ପାଇନାହିଁ କେହି

ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ଲାଗେ ନିଜକୁ ।


ରୂପରେ ଗରବ କରୁଥାଇ ଜୀବ

ଆପଣା ରୂପକୁ ଦେଖି

ରୂପ ଚାଲିଗଲେ ଚିତ୍ତ ଚିନ୍ତା ଜଳେ

ଅରୂପକୁ ବସେ ଖୋଜି ।


ରୂପରେ ଅରୂପ ଅରୂପରେ ରୂପ

ଅପୂର୍ବ ରୂପେ ସମ୍ଭାର

ସେ ରୂପକୁ ନିତ୍ୟ କରିବ ଦର୍ଶନ

ଶୂନ୍ୟ କରିଲେ ଭିତର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract