Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gitanjali Pujapanda

Inspirational Others

3  

Gitanjali Pujapanda

Inspirational Others

ଋତୁ ଏ ପାର୍ବଣର

ଋତୁ ଏ ପାର୍ବଣର

1 min
160


ସୁନା ର ପାଉଁଜି ପିନ୍ଧି ମାଆ ଆସୁଛି ,ଏ ଧରା କୁ ବିନାଶ କରିବାକୁ ମୁଣ୍ଡ ଟେକିଥିବା 

ଅଜସ୍ର ଦୁଷ୍ଟ ଶକ୍ତି କୁ।

ସୁନା ର ପାଉଁଜି ଶବ୍ଦ ରେ ଯେମିତି ଏ ପ୍ରକୃତି କାଶତାଣ୍ଡି ର ଫୁଲେ ଫୁଲେ ଗାଉଛି ଗୀତ।

ପ୍ରକୃତି ସତେ ମାଆ ସହିତ ବସିଛି କି ମିତ।।

ହସିଉଠୁଛି ମାଆ ର ଆଗମନ ରେ ଗଗନ ପବନ ର ପ୍ରତି ଟି ରେଣୁ ।

ୠତୁ ଏ ପାର୍ବଣ ର ବାସ୍ନା ରେ ମହକିତହୁଏ

ମଳୟ ର ପ୍ରତି ଟି ଅଣୁ ।

ହଜିବାକୁ ସତେ କି ଇଛା ତାର କାଶତାଣ୍ଡି ଧବଳତା ରେ !!

ସବୁ ଠାରେ କେମିତି ଏକ ମୋହନିଆ ବାସ୍ନା

ଶୀତୁଆ ଶୀତୁଆ ଖରା ରେ ମା ଙ୍କ ଆଗମନ

ଢାଳି ଦିଏ ମେଞ୍ଚା ମେଞ୍ଚା ଖୁଶି ର ପସରା ,

ଦିଏକହି ଏ ଧାରା କୁମାଆ ଆସୁଛିନ୍ତି

 ନଅ ଦିନ ପାଇଁ

ଢାଳି ବାକୁ ଆଶିଷ ର ଧାରା ତା ସନ୍ତାନ ର ଜୀବନ ରେ ତୋଳି ନେଇଯିବାକୁ ଦୁଃଖ ଶୋକ ର କ୍ଳେଶ ଓ ଅନ୍ଧକାର ର ଘନ ବାଦଲ ମାନ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational