Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sourav Jal

Romance

3  

Sourav Jal

Romance

ରବି ଆଗମନେ

ରବି ଆଗମନେ

1 min
153


ରବି ଆଗମନେ ହୃଦମୋହିତ

   ପ୍ରଫୁଲିତ ସାରା ସଂସାର

ପ୍ରାତଃ କାଳେ ପ୍ରିୟତମା ସନ୍ଧାନେ

   ଖୋଜି ବୁଲେ ଗହନେ ନୀର ।


ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁ ତନୁଶ୍ରୀ ପରଶ

  ଶିହରଣେ ଉଦଭାସିତ

ପ୍ରେମ ଢେଉ ରେ ଭାସେ ହୃଦ ଡ଼ଙ୍ଗା

   ରୂପେଲି ଇଂଗିତେ ଚାଳିତ ।


ଲଳିତ କଣ୍ଠେ ଡାକେ ପ୍ରିୟତମା

    ଆସ ମଧୁବନେ ରୁପସୀ

ମରୁଭୂମି ରେ ବରଷା ସାଜି ଗୋ

    ବରଷି ଦିଅ ତୁମେ ଆସି ।


ସାତରଙ୍ଗ ଲେପ ମୁଁ ରଙ୍ଗହୀନ

   ତୁମରି ବିରହ ଲଗନେ

ଇଙ୍ଗୁଦି ଦୀପ ଆଜିବି ଜଳୁଛି

   ଜଳୁଥିବ ମନ ଗହନେ ।


ମରୁଭୂମି ହୃଦେ ତୁମ ପରଶ

   ଆସେ ରଂଗୀନ ଭାବଧାରା

ନିର୍ଜନ ଅନ୍ତରେ ତୋ ମୁଖ ଧ୍ବନି

  ନାଚି ଉଠେ ତପନ ତାରା ।


ଝରାଶେଫାଳି ପୂର୍ଣ୍ଣଶଶୀ ତୁମେ

  ତୁମେ ଶ୍ରାବଣ ଜଳ ବିନ୍ଦୁ

ସପନ ସାଗର ନାୟକ ମୁହିଁ

   ବିରହ ନୀର ପ୍ରେମ ସିନ୍ଧୁ ।


ଗୋଲାପ ଭଳି ବାସଇ ରୁପସୀ

   ଚାହାଣି ଝାରେ ମୁକୁତା

ଓଷ୍ଟରୁ ଝଡ଼ଇ ପ୍ରୀତି ପାଖୁଡା

  ଜୋସ୍ନା କହେ ତୋ ସୁନ୍ଦରତା ।


ନୁପୁର ସ୍ଵନ ତୋର ଆଗମନେ

   ତରଙ୍ଗେ ଡୁବେ ମୋ ସ୍ପନ୍ଦନ

ହୃଦୟ ନଇ ମୁହୂର୍ତ୍ତେ ଶୁଖଇ

  ତନୁରେ ଆସେ ଶିହରଣ ।


ପ୍ରଳୟ ଆଳାପ ଆସଇ ଓଠେ

  ଗୁନ୍ଥିଥାଏ ମଧୁଲଗନେ

ସବୁଜିମା ଭରା ପ୍ରୀତି ଫଗୁଣେ

  ଫେରି ଆସ ମଧୁଗହନେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance