Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବିନୟ ମହାପାତ୍ର

Romance Classics Fantasy

3  

ବିନୟ ମହାପାତ୍ର

Romance Classics Fantasy

ପ୍ରଥମ ମିଳନ ବେଳା

ପ୍ରଥମ ମିଳନ ବେଳା

1 min
203


କେତେ କଥା ଆଜି, ମନେ ପଡେ ହେଲେ,

ମନେ ପଡେ ନାହିଁ, ପ୍ରଥମ ମିଳନ କଥା ।

କଥା ତ ନ ଥିଲା, ଦେଖା ହେବ ବୋଲି,

କେମିତି କେଜାଣି, ଅଚାନକ ହେଲା ଦେଖା ।

ପ୍ରଥମ ଦେଖାରେ, ମିଳି ଗଲା ଯେବେ,

ତୃଷାରେ ଆତୁର, ପ୍ରଣୟର ଚାରି ଆଖି,

ଯୌବନର ସେଇ, ପହିଲି ବୟସେ,

ମଳୟ ପରଶେ, ବେପଥୁ ରହିଲା ସାକ୍ଷୀ ।

ଶବଦ ନ ଥିଲା, ନିରବ ନିଶବ୍ଦେ,

ତୁମ ଦୁଇ ଆଖି, କେତେ କଥା କହି ଗଲା,

ସବୁ କଥା ଆଜି, ମନେ ପଡେ ହେଲେ,

ମନେ ପଡେ ନାହିଁ, ପ୍ରଥମ ମିଳନ ବେଳା ।

ମନ ବୀଣା ଯେବେ, ଝଂକୃତ କରିଲା,

ମିଳନର କେଉଁ ମଧୂର ରାଗ,

ରାଗ ଅନୁରାଗେ, ରୋମାଞ୍ଚିତ ହେଲା,

ସାଗରେ ସରିତ, ପ୍ରୀତି ଆବେଗ ।

ଜୀବନର ଏଇ, ଜମୁନା ଜଳରେ,

ଅନେକ ଜୁଆର, ଖୋଜୁଛି ପ୍ରାଣର ସଖା,

କଥା ତ ନ ଥିଲା, ଦେଖା ହେବ ବୋଲି,

କେମିତି କେଜାଣି, ଅଚାନକ ହେଲା ଦେଖା ।

କଳିକା ଯେତେକ, ଫୁଲ ଫୁଟି ଗଲେ,

ମଧୂ ମହକରେ, ଭରିଗଲା ଉପବନ,

ମନ ଉପବନେ, ଗାଇଲା କୋକିଳ,

ଲାଜର ଅବିର, ବୋଳି ଚାଲି ଗଲା,

ପ୍ରଣୟ ରଙ୍ଗେ, ରଙ୍ଗାଇଲା ତନୁ ମନ ।

ମନେ ପଡେ ହେଲେ, ମନେ ପଡେ ନାହିଁ,

ସେଇ ମୁହୂର୍ତ୍ତର, କେତେ ଅନ୍ତରଙ୍ଗ କଥା,

ଆଉ ଥରେ ମନ, ଖୋଜୁଛି ସେ ଦିନ ,

ସେଇ ଅନୁଭୂତି, ସେଇ ସ୍ପନ୍ଦନ ବ୍ୟଥା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance