Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବିନୟ ମହାପାତ୍ର

Abstract Classics Others

3  

ବିନୟ ମହାପାତ୍ର

Abstract Classics Others

ପୁନଶ୍ଚ ଶୈଶବ

ପୁନଶ୍ଚ ଶୈଶବ

2 mins
6


ଯୌବନର ରଙ୍ଗ ଖେଳି ଖେଳି

ଦିନେ ଅତିଷ୍ଠ ହୋଇଗଲି,

ସବୁଦିନ ପୁରୁଣା ରୁଟିନରେ ବନ୍ଧା

ଗୋଟିଏ ଅଲୋଡା ଜୀବନ,

ଜୀଇଁଜୀଇଁ ବୋର ହୋଇଗଲି ।

ବୋର ତ ହେବାକୁ ହିଁ ଥିଲା,

ଆଉ କେତେ ଦିନ ଯୌବନର ବୋଝ

ଗଧପରି ବୋହିଥାନ୍ତି?

ଅତଏବ ଯୌବନକୁ ବାୟ ବାୟ କହିଦେଲି ।

କ୍ଳାନ୍ତିକର ଦିବସ ରଜନୀ

କ୍ଲାନ୍ତହୀନ ଧାଁ ଧପଡରେ,

ଅହର୍ନିଶି ଘର ପରିବାରର,

ତେଲଲୁଣ ସଂସାର ଚିନ୍ତାରେ,

ଘରୁ ଅଫିସ୍, ଅଫିସରୁ ଘର,

ଖରାନାହିଁ ବର୍ଷା ନାହିଁ

ବିଶ୍ରାମହୀନ ବୈଶାଖର ଅପରାହ୍ନ

ଚଉଦିଗେ ଆପାଧପି

ବ୍ୟତିବ୍ୟସ୍ତ ମଣିଷ ଜୀବନ ।

ଶିର୍ଶକୁ ଛୁଇଁବାର ପ୍ରତିଯୋଗୀ ମେଳେ,

ବୋର ତ ହେବାକୁଇ ଥିଲା

ତେଣୁ ବୋର ହୋଇଗଲି,

ଅତଏବ ଯୌବନକୁ ବାୟ ବାୟ କହିଦେଲି ।

କେବେ ପ୍ରେମିକା ଭୂଲିଗଲା

କେବେ ପତ୍ନୀ ହାତଧରି ନେଲା,

ସଂସାର ନୌକାରେ ବସାଇ

ସମୟର ଉଥୁଳୁ ପୁଥୁଳ ବୈତରଣୀ ଧାରେ

ଜୀବନର ନାଆ, ପାର କରୁଥିଲା,

କେବେ ଗେହ୍ଲେଇ, କେବେ ଧକ୍କାମାରି

ଆଗକୁ ପେଲି ଦେଉଥିଲା ।

ବୁଲିବୁଲି ଦୁନିଆ ମେଳାରେ

ଦିନେ ବୋର ହୋଇଗଲି,

ବୋର ତ ହେବାକୁଇ ଥିଲା,

ଅତଏବ ଯୌବନକୁ ବାୟ ବାୟ କହିଦେଲି ।

ପରିବା ଝୁଡିରେ ସଢା ପିଆଜ ପରି

ପାକଳ ବୟସକୁ,

ଧୋଇଧାଇ ରିସାଇକ୍ଳିଙ୍ଗ କରିନେଲି

ଯୌବନକୁ ପଛକୁ ପେଲି

ଆଉଥରେ ସ୍କୁଲ ବୟ କିଶୋର ପାଲଟି ଗଲି ।

ବଡ ହାଲ୍କା ଲାଗୁଛି ମନ

ଶିଥିଳ ପଡିଆସୁଥିବା ଶରୀରରେ

ଆଉଥରେ ରୋମାଞ୍ଚର ଅନୁଭବ କଲି ।

ମୁଁ ସତେ କେତେ ଭାଗ୍ୟବାନ ଥିଲି,

ଅସମୟେ ଆଉଟ୍ ହେଉଥିବା

ବ୍ୟାଟ୍ସମ୍ୟାନଙ୍କ ଭିଡରେ

ଷାଠିଏ ପାର୍ ଖେଳାଳୀ ହେବାର

ସୌଭାଗ୍ଯ ପାଇଗଲି ।

ଜୀବନର ରେସରେ କେତେ ବନ୍ଧୁ

ଷାଠିଏ ରେଖା ଛୁଇଁ ପାରିଲେନି

ମୁଁ ଯେ ହାତ ଗଣତି

କିଛି ସଂଖ୍ୟାରେ ନିଜକୁ ଗଣିଲି

ମୁଁ ବିଜେତା ଥିଲି,

ଷାଠିଏର ରେଖା, ପାର କରିଗଲି ।

ସକାଳ ଓ ସଂଧ୍ୟା ବିତିଯାଏ

ପ୍ରାତଃ ଆଉ ସାଂଧ୍ୟ ଭ୍ରମଣରେ

ଅଳସ ଦିପହର ବିତିଯାଏ

କୁନି କୁନି ନାତି ନାତୁଣୀ ମେଳରେ ।

କେବେ ମନହେଲେ

ଦୁଇ ପଦ ବେସୁରା ସଂଗୀତ

ଗୁଣୁଗୁଣୁ ଗାଇଯାଏ

ଯେବେ ମନହୁଏ,

ନାତି ନାତୁଣୀଙ୍କ ସଙ୍ଗେବସି

ଆଡି ତେରେଛା ଗାରକାଟି

ଭଳି ଭଳି ଡ୍ରଇଁ ଆଙ୍କିଦିଏ ।

କେବେ ପାର୍କର ବେଞ୍ଚରେ

କେବେ ସାଇମୁଣ୍ଡ ଛକ ଚା ଦୋକାନରେ

ଗୁଲିଖଟ୍ଟି ମାରେ,

ନିଜ ନିରସ ଜୋକ୍ ରେ

ଦନ୍ତହୀନ ପାକୁଆ ପାଟିରେ

ଠହକା ଲଗାଇ ହୋ ହୋ ହସିଦିଏ ।

ରହିବାକୁ ଦିନେ ଫ୍ରେମଟିଏ ମିଳିଯିବ

ବଳକା ଜୀବନ ହସିଖେଳି କଟିଗଲେ

ଜୀବନର ଅସଲ ଅର୍ଥ ମିଳିଯିବ,

ବଞ୍ଚିବାର ରସାଳ ଉପଲବ୍ଧି

ଷାଠିଏ ରେଖା ପାର କରିବାରେ,

ଜୀବନର ଅସଲ ମଜା ଆସେ

ସୁସ୍ଥ ଶରୀରେ

ଜୀଇଁବାର ଆନନ୍ଦ ନେବାରେ ।

*0*


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract