Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr.Soumya Ranjan Khatua

Drama Classics Inspirational

3  

Dr.Soumya Ranjan Khatua

Drama Classics Inspirational

ପ୍ରଥମ କବିତା

ପ୍ରଥମ କବିତା

1 min
235



ପ୍ରଥମ କବିତା କଣ ଲେଖିବି ଭାବୁଥିଲି ଦିନେ ସନ୍ଧ୍ୟାରେ ବସି ,

ବର୍ଷା ପାଗକୁ ମୁଡ଼ିକି ଗାଣ୍ଠିଆ କଫି କପ କୁ ପାଖରେ ମୁ ରଖି ,

ମନେ ମନେ କେତେ କଥା କହୁଥାଏ ସୁର ଛନ୍ଦ ଅଳଙ୍କାର କୁ ନଭେଦି ,

ବୋଉ ଭାଇ ବାପା ସଭିଏଁ ଶୁଣି ଠୋ ଠୋ ଦେଲେ ହସି ।


ହସିଲା ଭଉଣୀ ଫେ ଫେ ହେଇ ଶୁଣି ସାନ ଭାଇର କଥା ,

କହୁଛି ଜିଭ ଦେଖେଇ ତୁ ଡ଼ହରା ଦେଖେଇଲୁ 

କଣ ଲେଖିଚୁ କବିତା ,

ଡାକିଲି ବୋଉ ଲୋ ଦେଖିଲୁ ଏ ଫୁଲେଇ ବର୍ଷା ର ତାମସା ,

ମା ସେ ମମତାମୟୀ ଦେଖିଣ ମୋର ଦୁର୍ଦ୍ଦଶା ।


କହିଲା ଧନରେ ଗାଆତୁ ମୁ ଶୁଣିବି ତୋ କବିତା ,

ଏଇନେ ଠୁ ମୁ ହେଲି ତୋ ପ୍ରଥମ କବିତାର ଶ୍ରୋତା ,

ଗାଇଲି ମୋ ଭକ୍ତି ଗୀତ ହେ ଜଗନ୍ନାଥ ପତିତପାବନ ବିଶ୍ଵବିଧାତା ,

ଶୁଣିକି ବୋଉ କହିଲେ ସୁନ୍ଦର ଜଣାଣ କାଳିଆକୁ ନେଇ ଦୁରକଲା ମନରୁ ବହୁବ୍ୟଥା ।


ସେହି ଦିନୁ ଆଜି ଯାଇ ଚେଷ୍ଟା ମୁ କରୁଛି ସୁଯୋଗ ପାଇଲେ ଲେଖିବାକୁ କିଛି ,

କେବେ ଗାଁ କଥା କୁ ତ କେବେ ଅଧୁନିକତାକୁ ପୁଣି କାଳିଆକୁ ନେଇ ଗୀତି ,

ପ୍ରଭୁଙ୍କ ଚରଣେ ଅକ୍ଷର ଶବ୍ଦରେ କବିତା ଜଣାଣ ଭାବରେ ଢାଳି ମୋ ପ୍ରଣତି ,

ଲେଖୁଛି ଲେଖିବି ଯେ ଯାଇ ଦେବେ ସେ ମହାବାହୁ ତାଙ୍କ ଅନୁମତି।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama