Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DILIP KUMAR SAHOO

Children

4.7  

DILIP KUMAR SAHOO

Children

ପରଶ

ପରଶ

1 min
456



 ବଇଶାଖୀ ତାତି ନିର୍ମମ ପରଶ

 ହୃଦୟ ବିଦାରି ଦିଏ

 କାଳ ବଇଶାଖୀ ପ୍ରଳୟ ରଚଇ

 ଦୁନିଆ ଅଥୟ ହୁଏ ।


 ପହିଲି ଆଷାଢ଼ ପହିଲି ପରଶ

 ଭିଜାମାଟି ଭାରି ବାସେ

 ସବୁଜିମା ଭରେ ଦିଗ ଚଉଦିଗେ

 ବନ ଉପବନ ହସେ ।


 ଶରତ ପରଶେ ନିର୍ମଳ ଆକାଶେ

 ଧଳା ମେଘ ଖଣ୍ଡ ଭାସେ

 ହେମନ୍ତ କାକର ହେମାଳ ପରଶ

 ରାତି ଭିଜାଭିଜା ଦିଶେ ।


 ଶୀତ ପରଶରେ ଶୀତେଇ ଉଠଇ

 ସଭିଙ୍କର ଦେହମନ

 କାଲୁଆ ପାଣିକୁ କାଲୁଆ ପବନ

 ଥୁରୁଥୁରା ରାତିଦିନ ।


 ବସନ୍ତ ଆସିଲେ ଚଇତାଳି ବାଆ

 ମଧୁର ପରଶ ଦେଇ

 ନର ପଶୁ ପକ୍ଷୀ କୀଟ ତରୁଲତା

 ସବୁ ମନ ନିଏ ମୋହି ।


 ବାରମାସ ଛଅ ଋତୁର ପରଶ

 ସବୁବେଳେ ଲାଗେ ନୂଆ 

 ରାତି ପାହିଗଲେ ନୂଆ ଦିନ ଆସେ

  ଦେଖାଏରେ ନୂଆ ରାହା ।

  

  

  

 

  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children