Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Romance

4  

Hrushikesh Satpathy

Romance

ପ୍ରଣୟ ମୂର୍ଚ୍ଛନା

ପ୍ରଣୟ ମୂର୍ଚ୍ଛନା

1 min
23.8K


କହିବାକୁ କଥା   ବହଳ ବହଳ

     ସମ୍ମୁଖ ସାକ୍ଷାତେ

    କହୁ କହୁ ଭୁଲିଯାଏ ।


ତୁମ ଚାହାଣିର ନମ୍ର ଇସାରାରେ

    ମୋ' ମନ ଆଇନା

    ପ୍ରତିବିମ୍ବ ରୂପ ନିଏ !!


ପ୍ରତିବିମ୍ବ ତା'ର ଦ୍ଵାପର ଯୁଗର

     କଦମ୍ବ କୁଞ୍ଜରେ

   ଉଛୁଳା ଯମୁନା ପରି ।


ମୃଦୁ ମୂର୍ଚ୍ଛନାରେ ଝୁରିହୁଏ ସିନା

    ଝାପ୍ସା ଝାପ୍ସା ହୋଇ

   କ୍ଷଣେ ଯାଏ ଅପସରି ।।


 ସାବିତ୍ରୀମାନଙ୍କ ବ୍ରତ ଉପବାସ

      ପୁରାଣ ବର୍ଣ୍ଣିତ,

   ସତ୍ୟବାନ ସତ୍ୟନିଷ୍ଠ ।


ଭାବେ ମୁଁ ଏସବୁ ପରମ୍ପରା ସିନା

     ନିଜସ୍ୱ ନିଷ୍ଠାରେ

   ସତ୍ୟପ୍ରେମ ଏକନିଷ୍ଠ ।।


ସାମ୍ପ୍ରତିକ ସଭ୍ୟ ପ୍ରେମର ରାଗିଣୀ

      ଅପାରମ୍ପରିକ

    ସଭ୍ୟତାର ଅପଚୟ ।


ଯୁଗ ଅନୁଯାୟୀ ସଦା କାଳଜୟୀ

     ହେବାକୁ ଚାହିଁ ବି

   ହୋଇଥାଏ ନିରାଶ୍ରୟ ।।

      

ପ୍ରଣୟରେ ଯେବେ ଆକର୍ଷଣ ଆସେ

     ଆତ୍ମମୂଖୀ ହୋଇ

   ଆତ୍ମୀୟ ଆତ୍ମୀୟ ବାସେ ।


ମାନସିକତାର  ମଧୁରତା ନେଇ

     ମାଧୁରିମା ପଣେ 

   ମଧୁ ସମ୍ପର୍କରେ ଭାସେ ।।


ମାନସିକତାରେ ମସି ଲାଗିଥିଲେ

     ମାନସିକ ପଣେ

    ସମ୍ପର୍କ ଝାଉଁଳି ଯାଏ ।


ମଣିଷ ମନ ବି  ସହଜେ ମସୃଣ

     କ୍ଷଣକ ପାଇଁକି

   ଆସେ,ଆସି ଖସିଯାଏ ।।


ଆଖି ବୁଝିଦେଲେ ପୁଳାଏ ସପନ

    ଆଖି ଖୋଲିଦେଲେ

    ଅଜାଣତେ ଲୁଚିଯାଏ ।


ସପନ ଗୁଡିକ  ଏତେ ଅମାନିଆ

    ଅତର୍କିତ ଭାବେ

   କ୍ଷଣେ ଆସି ଛପିଯାଏ ।।


ପ୍ରେମ ନୁହେଁ କେବେ ବୟସ କୈନ୍ଦ୍ରିକ

      ବିଧାନ ଭିତ୍ତିକ

    ଅବା ସମୟକୈନ୍ଦ୍ରିକ ।


ହୃଦୟ କୈନ୍ଦ୍ରିକ ତ୍ୟାଗରେ ନୈଷ୍ଟିକ

     ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ୱ ଭିତ୍ତିରେ 

    ସକାରାତ୍ମକ, ଆସ୍ତିକ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance