Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

3  

Binodini Dash

Inspirational

ପ୍ରଣାମ ଘେନ ହେ ପ୍ରିୟ

ପ୍ରଣାମ ଘେନ ହେ ପ୍ରିୟ

1 min
155


ତୁମେ ହିଁ ସୃଷ୍ଟିର ଧାରକ ପାଳକ 

ରକ୍ଷକ ସଂହାର କର୍ତ୍ତା

ଭରିଅଛ ପ୍ରାଣଶକ୍ତି ଜୀବ ଦେହେ

ମାନବଠାରେ ଧିମତା

ତୁମରି ନିର୍ଦ୍ଦେଶରେ

ସୂର୍ଯ୍ୟ ଚନ୍ଦ୍ର ତାରା ହୋନ୍ତି ଆତଯାତ

ପରା ମର୍ତ୍ତ୍ୟମଣ୍ଡଳରେ

ତୁମେ ଅଛ ପ୍ରତି ଶରୀରରେ ।


ଚେତନ କେବଳ ଅନୁଭବି ପାରେ

ତୁମରି ସକଳ ମାୟା

ଯେତେ ଦୂର ଯାଏ ପ୍ରସରି ରହିଛି

ଦିଗନ୍ତ ବିସ୍ତାରି କାୟା

ସେହି ଲୀଳା ଅମୃତ

ଜୀବ ଥିବାଯାଏ ପାନ କରି କରି

ଜୀବନ ତୃପ୍ତ ଅତୃପ୍ତ

କାଳ ହୁଅଇ ତା'ର ସମାପ୍ତ ।


ପିତା ମାତା ପୁତ୍ର ବନ୍ଧୁ ପରିବାର

ଲୋଡ଼ା ଦେହସୁଖ ପାଇଁ

ସାତ୍ତ୍ଵିକ ସୁଖ ତ ତୁମଠି ନିହିତ

ଜ୍ଞାନୀର ଧ୍ୟାନରେ ଥାଇ

ଅଜ୍ଞାନ ନ ବୁଝଇ 

କେବଳ ତୁମରି କରୁଣା ଆଶିଷେ

ପଙ୍ଗୁ ବି ଗିରି ଲଙ୍ଘଇ

ତା'ର ଜୀବନ ଧନ୍ୟ ହୁଅଇ ।


ଯାହା ପାଇଁ ଯାହା ଲୋଡ଼ା ଖଞ୍ଜିଅଛ

ଦୟାନିଧି ନାମ ବହି

ସଭିଏଁ ତୁମର ପ୍ରିୟ ଏ ମରତେ

ତୁମେ ବି ସଭିଙ୍କ ପାଇଁ

ଭକ୍ତ ତୁମର ଜୟ

ଧ୍ୱନି ତୋଳି ତୁଣ୍ଡେ ବିନତି କରଇ

ପ୍ରଣାମ ଘେନ ହେ ପ୍ରିୟ

ଛୁଟୁ ଥାଉ ଆଶିଷର ସୁଅ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational